فرماندار شهرستان شوشتر:

سپاه پاسداران از شأن و منزلت بالایی برخوداراست

فرماندار شهرستان شوشتر درستاد مدیریت بحران گفت: شأن و منزلت سپاه در این۴۰سال بیش از همیشه است.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۹۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شوشتربا حضورسردار اکبری،مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  فرماندار شوشترو سایر اعضا برگزارشد.

 در این جلسه فرماندار شهرستان شوشتر به اقدام اخیرترامپ اشاره کرد و افزود: آمریکا احساس می کرد با تروریست اعلام کردن سپاه یک تهدیدرا علیه کشورمان ایجاد کرده اما بحمدالله این اقدام شیطان بزرگ تبدیل به یک فرصت بی نظیر شده است.

حسین پنبه دانه ادامه داد:امروز شاهدیم در کشور  پویش هشتاد میلیونی "من هم سپاهی ام" شکل گرفته است.

وی با تقدیر از حضور سردار فرمانده و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: استان چهارمحال و بختیاری تجهیزات ونیروی انسانی خود را به شوشتر آورده و تمام این زحماتی که کشیده می شود  اقدامات بسیار ارزشمنداست.

فرماندار شوشتر باتجلیل ازشخصیت وخدمتگزاری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ابراز کرد و افزود: سردار اکبری صرف نظر از جایگاه فرماندهی در هیبت نظامی، خود را یک سرباز برای خدمت کردن به مردم شوشتر معرفی می کند و این درس بزرگی است که شخصا از ایشان گرفتم.

پنبه دانه در بیان اقدامات انجام گرفته ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: سیزده هزار نفر در ۳۸ روستا قبل از بروز سیل تخلیه شد و این در صورتی است .

وی ادامه داد: احشام اهالی این روستاها که ارزشی بالغ بر۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده را با برنامه ریزی های انجام شده  به چند مزرعه بزرگ انتقال دادیم.

فرماندار شوشتر اقدام بعدی ستاد مدیریت بحران را تمیز کردن خانه ها ی مردم سیل زده دانست و افزود: بعدازفروکش کردن سیل نوبت به هدایت مردم برای برگشتن به خانه های خود وتمیزکاری منازل مسکونی خواهد رسید که با کمک گروه های جهادی این اقدام را شروع خواهیم کرد.

دراین جلسه "سردار اکبری"فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و "حجت الاسلام سیدامان الله حسینی صدر" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام به ارائه گزارش و ایراد سخن پرداختند.

شایان ذکراست: سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری در حادثه سیل اخیر معین مردم ولایتمدار و حماسه آفرین کربلای ایران استان خوزستان انتخاب شد که با تمام امکانات درحال خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان شوشتر می باشد.

ارسال نظرات