مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان:

وظیفه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی جهادی بزرگ است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه وظیفه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی جهادی بزرگ است گفت: در چهلمین گام انقلاب و پس از صدور منشور گام چهلم باید تمام‌قد در اجرای منویات رهبر انقلاب و تحقق انقلاب نورانی جهانی اسلامی بکوشیم.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۷۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر‌کل جدید سازمان تبلیغات گیلان در سالن اجتماعات دادگستری کل استان با بیان اینکه همه اقشار جامعه برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری در چهلمین گام انقلاب گام‌های محکم و هماهنگ برداریم اظهار کرد: ایران زمینه‌ساز حکومت جهانی اسلامی است و باید باهم اراده ملت ایران را برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی سامان جدی دهیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با اذعان به اینکه استکبار جهانی جنگ‌های متعددی علیه ملت ایران طرح‌ریزی کرد، افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس جنگ سخت را تجربه کرد و امروز نیز شاهد ترور رسانه‌ای و جنگ نرم اقتصادی و سیاسی و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی هستیم.

مهدوی با بیان اینکه پس از تصدی در جایگاه مدیریت سازمان تبلیغات وظایف سنگین‌تری دارم، تصریح کرد: جوانان انقلابی و تمام کسانی که برای تحول و پیشرفت بیشتر از پیش نظام اسلامی دغدغه‌مند هستند موجب می‌شوند این مسئولیت خطیرتر و جدی‌تر باشد.

وی با درخواست از تمامی اقشار و سازمان‌ها برای همکاری فرهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از همه‌کسانی که با سلایق مختلف به انقلاب اسلامی تعلق دارند و ایران اسلامی را زمینه‌ساز ظهور صاحب‌الامر می‌بینند انتظار همکاری داریم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ملت ایران زمینه‌ساز ایجاد حکومت جهانی مهدوی است، افزود: از جوانان، فرهیختگان و مدیران ارشد برای این امانت‌داری و جهاد بزرگ فرهنگی تقاضای همکاری و دعای خیر دارم.

مهدوی وظیفه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را جهادی بزرگ دانست و بیان کرد: در چهلمین گام انقلاب و پس از صدور منشور گام چهلم باید تمام‌قد در اجرای منویات رهبر انقلاب و تحقق انقلاب نورانی جهانی اسلامی بکوشیم.

وی با بیان اینکه ما امانت دار علمای بزرگی همچون آیت‌الله بهجت و احسانبخش هستیم و باید قدردان خدمات آن‌ها باشیم، گفت: ما باید تلاش کنیم تا از آرمان‌های میرزا کوچک جنگلی، استاندار شهید و مؤمن گیلانی و شهدای انقلاب و مدافع حرم حراست و رسالت خود را در سیره این اهل ایمان حفظ کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نسل سوم انقلاب مجاهدت و انقلابی گری را به ما آموختند، افزود: شهید مدافع حرم بابک نوری هریس برای ما حجتی شد تا به یاد داشته باشیم که ظواهر ما نشان از قلب و سیرت ما ندارد و بدانیم جوان ایرانی معناگراست و خطه گیلان در این امر سابقه خوشی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات