رئیس سازمان بسیج مداحان کشور:

بیانیه گام دوم انقلاب در واقع اعلام جهاد رهبری است

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: تفکر بسیج برگرفته از تفکر الهی است،که طبق این تفکر درهر عرصه ای که به آن نیاز باشد، حضور پیدا می کند.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۸۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، اولین جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان در سال 98 با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان کشور و با حضور همه ی اعضای هیات در زاهدان برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در این جلسه گفت: تفکر بسیج برگرفته از تفکر الهی است،که طبق این تفکر در هر عرصه ای که به آن نیاز باشد، حضور پیدا می کند.
 
وی هدف بسیج مداحان را هدفی والا و در یک نگاه کلان،گفتمان انقلاب دانست و افزود: این بیانیه در واقع اعلام جهاد رهبری است،که مخاطب اصلی آن جوانان هستند.
 
ارجونی بیان کرد: به میدان فرا خواندن جوانان برای یاری دین خدا و تبیین احکام انقلاب اسلامی با یک سابقه ی دیرینه به دوران جبهه و جنگ برمی گردد و همانگونه که جوانان و بسیجیان در آن دوران به یاری آمدند،حضرت آقا در این زمان هم به همان نسخه و عمل زمان جنگ ارجاع نمودند و این مسئولیت مداحان را بیشتر از گذشته خطیر و ارزشمند می کند،چرا که دشمن بحران ها را نمایان وانقلاب را ضعیف نشان می دهد.
 
ستوان یکم پاسدار محمدجواد جامعی، مسئول بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: وظیفه مداحان تقویت روحیه افتخار و مباهات به گذشته و امید به آینده در اقشار مختلف جامعه است ،که بخشی از آن با استفاده از شعارهای انقلابی و بیان هنرمندانه آن در مجالس مذهبی و هیئت ها صورت می گیرد ،قسمتی دیگر در رونق تولید محتوای آموزشی است که در رونق تولید و سبک و سیاقهای انقلابی بتوانند سهمی داشته باشند و بخشی هم به پرداختن به سیره شهدا و خاطراتشان و برگزاری یادواره شهدا و دیدار از خانواده هایشان به عنوان یکی از اصل های بنیادین انقلاب خلاصه می شود.
 
وی در پایان افزود: رسیدن به همه این موارد ملزم به همکاری وهمدلی تمامی سنین جوانان و نوجوانان وپیشکسوتان عرصه مداحی است.
ارسال نظرات