همزمان با سراسر کشور؛

حمایت مردم شهرستان لردگان از سپاه پاسداران

مردم شهرستان لردگان بعد از نماز جمعه همراه با سراسر کشور در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسیر مصلی شهر تا چهار راه شهرداری را راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۶۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: بعدا از تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط ترامپ ، مردم شهرستان لردگان در حمایت از سپاه پاسداران بعد از نمازجمعه در راهپیمایی شرکت کردند.

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی ادامه داد: سپاه پاسداران یک نهاد مکتبی و مردمی است .و کسی نمی تواند به ابن راحتی این نهاد مقدس را به چالش بکشامند و ما شاهدیم بعد از توهین دولت آمریکا به سپاه پاسداران  کمپینهای دفاع از سپاه درسراسر کشور و حتی کشورهای خارجی به راه انداخت.

وی افزود: دولت ترامپ با این کار احمقانه خود محبوبیت سپاه را در بین مردم بیشتر کرد و خواست سپاهی که در بین مردم است و در سختی ها د رکنار مردم می باشد را از چشم مردم ایران باندازد ولی این اقدام  آنها نتیجه عکس داشت.

مردم شهرستان لردگان در این راهپیمایی با شعار های ما همه سپاهی هستیم ومرگ بر آمریکا ، حمایت خود را از نظام اسلامی و سپاه و انزجار خود را از آمریکا و هم پیمانانش به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات