فرمانده سپاه آستارا خبر داد

ساخت مجتمع خدماتی و رفاهی در گردنه حیران آستارا

فرمانده سپاه آستارا از ساخت مجتمع خدماتی و رفاهی در گردنه حیران آستارا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۰۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، فرمانده سپاه ناحیه آستارا امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوزه استحفاظی شهرستان مرزی بندر آستارا از روستای ونه بین در بخش مرکزی تا روستای نرسو در بخش لوندویل واقع شده که در محدوده حیران کمبود زیرساخت خدماتی و رفاهی احساس می شود.

سرهنگ جهانبخش آرمان با بیان ایجاد یک زیر ساخت برای ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران گفت: در همین زمینه مجموعه ای شامل نمازخانه، وضوخانه، سرویس بهداشتی و امکانات دیگر با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان و تلاش های مکرر سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان توسط سپاه ناحیه آستارا در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ آرمان با اشاره به میزان تخصیص اعتبار برای این مجموعه گفت: این مجتمع رفاهی با زیربنای ۸۰ متر مربع و تخصیص دو میلیارد ریال اعتبار توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شروع به ساخت کرده و انشاالله تا سوم خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی به فعالیت شبانه روزی بسیج سازندگی شهرستان در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: بسیج همواره خود را از مردم دانسته و برای بهبود وضعیت زندگی هموطنان تلاش میکند و در سال 98 نیز ساخت چندین مسکن محرومین برای افراد نیازمند توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه آستارا در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات