فرمانده سپاه قدس گیلان:

احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داده‌اند، گفت: قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی عظمت و بزرگی سپاه را نشان می‌دهد که خشم دشمنان را برانگیخته است.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۱۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در مراسم دیدار پاسداران سپاه قدس گیلان با نماینده ولی‌فقیه در گیلان در مصلا امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه بیعت پاسداران با ولایت همیشگی است، اظهار کرد: پاسداران تاآخرین‌نفس در این مسیر هستند و برای جان‌فشانی آمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داده‌اند، افزود: قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی عظمت و بزرگی سپاه را نشان می‌دهد که خشم دشمنان را برانگیخته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکایی‌ها با این کار مجوز کشته شدنشان را صادر کردند تصریح کرد: بهترین کاری که ترامپ در دوره ریاست جمهوری‌اش انجام داد همین بود تا ذات کثیف آمریکا را مشخص کند و ما لحظه‌شماری می‌کنیم که آمریکایی‌ها اشتباهی انجام بدهند تا جوابشان را بدهیم و خدا را سپاس گذاریم که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است.

عبدالله پور با اشاره به سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور افزود: بعد از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به سیل زندگان، مردم و نیروهای مسلح ما به کمک سیل‌زدگان آمدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم فقط یک میلیارد و 30 میلیون تومان کالا برای کمک به سیل‌زدگان به سپاه گیلان دادند گفت: 540 قلم کالا اساسی نو ازجمله یخچال، فرش و خریداری شده است که امروز به مناطق سیل‌زده شمال کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات