نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

سپاه دل ملت‌های جهان را فتح کرده است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه سپاه دل ملت‌های جهان را فتح کرده است گفت: سپاه همیشه در حمایت از مظلومان دارد عمل شده و حامی اسلام و ولایت بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۸۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار با پاسداران سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات مصلا امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه سه شاخص اصلی انقلاب تا به امروز موجب تنفر دشمنان از سپاه شده است، اظهار کرد: سپاه از مردم بوده و مردمی است و مردمی زندگی کرده و در معادلات خارجی نیز مردمی مانده است.

وی با اشاره به اینکه روحیه جهادی در میادین ازجمله خصوصیات پاسداران است، افزود: پاسداران در عرصه‌های مختلف حضور دارند و یکی از نهادهای که در کمک‌رسانی به مردم خوب درخشیده است سپاه است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه تمام جرم‌های تاریخ بشر در دو قرن اخیر زیر سر آل سعود است، گفت: سپاه در سایه رهبری عادل و در سایه حکومت دینی به اقتدار رسیده است.

فلاحتی با اشاره به اینکه در بسیاری از پروژه‌های مختلف در کشور سپاه خوش درخشیده است، بیان کرد: سپاه باید در سال جدید رونق تولید را اولویت قرار دهد و در عرصه تولید نیز ورود کرده و به دولت‌مردان نیز کمک کند و همگی در سال جدید باید به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

وی با بیان اینکه سپاه در نزد دشمنان ما منفور شده است، گفت: قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی حقانیت سپاه را در دنیا نشان می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه سپاه دل ملت‌های جهان را فتح کرده است، افزود: سپاه همیشه در حمایت از مظلومان دارد عمل شده و حامی اسلام و ولایت بوده است.

انتهای پیام/3389

ارسال نظرات