به مناسبت ولادت امام حسین(ع):

مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسین(ع) در مهرستان برگزار شد

مراسم جشن ولادت با سعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار در مسجد امام حسین(ع) شهرستان مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۹۸۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، مراسم جشن ولادت با سعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار در مسجد امام حسین(ع) شهرستان مهرستان برگزار شد.
 
حجت الاسلام مجتبی بامری، امام جمعه شهرستان سراوان در این مراسم با تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: چرا پیامبر فرمود، حسین منی انا من حسین چرا فرمود ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجات رفتار پیامبر براساس حکمت است که این حکمت را برحسین تمام کرد، چون حسین دوستدار خدا و پیامبر بود .
 
وی با اشاره به این مطلب که امام حسین(ع) مظهر عبادت خدا بود، در روز عاشورا در میدان جنگی که سر پسر پیامبر را از پشت بریدند و اسب بر بدنش تاختند این امام همام نماز را به جماعت در وسط میدان اقامه کردند.
 
بامری با تاکید بر این مطلب که پاسداران بایدامام حسین را الگوی رفتاری خود قرار دهند بیان کرد: پاسداری پاسداران  باید برگرفته از اسوه ای چون حسین(ع) باشد.
 
مولوی کرد امام جمعه مسجد محله عباس آباد مهرستان نیز در این مراسم گفت : نمره یاران و اهل بیت پیامبر ۲۰ است چرا که ماموریتی همراه با سختی های زیادی همراه بود، ۲۳ سال از نبوت پیامبر سرورانی چون حسین(ع) تربیت کرد،فردی چون امام علی(ع) که دروازه دار خیبر بود را تربیت کرد، حسین کسی بود که عاشورا را ساخت رشادت و فداکاری را آموخت ، در دشت کربلا حاضرشد.
 
وی افزود:امام حسین(ع) طاغوت، ذلت را نپذیرفت،  اسوه ما حسین است ، اسوه ما خدیجه و فاطمه ای است که حسین را اسوه کردند آل زهرا کسانی بودند که خدا منتظر نماز آنها بود مگر می شود مسلمان باشی اهل بیت را دوست نداشته باشیم.
 
 
ارسال نظرات