نماینده ولی فقیه درسپاه ثارالله:

تا اقتصاد ما بوی نفت بدهد رونق تولید احساس نمی‌شود

حجت الاسلام عربپور با اشاره به شعار سال بیان داشت: رونق تولید یکی از زیرساخت‌های نظام اقتصادی است و حل مشکلات اقتصادی وکاهش تورم در گرو رونق تولید است.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۴۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ صبح امروز شنبه هفدهم فروردین حجت الاسلام عربپور در جمع کاکنان سپاه ثارالله کرمان با تبریک سال نو و عید بزرگ مبعث گفت:انشاالله در سال جدید با تغییر روح و روان و پشتکار بهتر در مسیرکار ومعنویت قدم برداریم.
نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه سال ۹۷ را باصلابت وعظمت پشت سرگذاشتیم خاطرنشان کرد:درسال جدید ملت ایران با ازمایش بزرگ الهی روبرو شد که الحمدلله ایران ما در این امتحان سربلندشد و با حضور سپاه ارتش وبسیج این بحران سیل برطرف شد.
حجت الاسلام عربپور در ادامه با اشاره به شعار سال افزود: رونق تولید یکی از زیرساخت‌های نظام اقتصادی است و حل مشکلات اقتصادی وکاهش تورم در گرو رونق تولید است.
عربپور نقش دولت را در رونق تولید بسیار مهم دانست و تصریح نمود: تا دولت ما بوی نفت بدهد در کشور پیشرفت ورونقی نخواهیم داشت و انسان‌های کوته فکروسیاست زده‌ای که همه چیز ما را از نگاه غرب می‌بینند باید ریشه کن شوند و هرچه زودتر باید این روزنه‌های نفوذ ورخنه دشمن شناسایی و حذف شوند و این امر میسر نمی‌شود مگر با انقلابی فکر کردن وانقلابی عمل کردن.
حجت الاسلام عربپور نماینده، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان همچنین سهم مردم درتحقق شعار سال را بسیار حساس دانست و تشریح نمود:از جمله مواردی که تک تک مردم می‌توانند درجهت رونق تولید قدمی بردارند این است که با بهینه مصرف کردن و خرید جنس ایرانی از تولیدکننده حمایت کنیم و این باور را درخودمان تقویت کنیم که ما اگر بخواهیم می‌توانیم حتی دنیا را تحریم کنیم.
ارسال نظرات