ارسال اقلام ضروری به مناطق سیل زده خوزستان

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام از ارسال اقلام ضروری و مورد نیاز مردم سیل زد به خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۹۵۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردارفرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در شورای مدیریت بحران استان ،با بیان اینکه در زمان بارشهای اخیر سه اکیپ در کوهرنگ و لردگان به رصد وضعیت می پرداختند،اظهار کرد:در موج دوم بارش‌ها دو اکیپ از سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال وبختیاری باتجهیزات مناسب همچون آمبولانس،تانکر آبرسان  وخودروهای حمل نفرو ماشین ‌آلات در دو شهرستان لردگان و کوهرنگ مستقر شدند.

 

سردار اکبری با اشاره به انتشار اخبار کذب در فضاهای مجازی در خصوص بارش های اخیر و بی توجهی به برخی مناطق، عنوان داشت: در چند روز اخیر اخبار کذبی در خصوص بی توجهی به روستای دهدلی در شهرستان اردل در فضای مجازی منتشر شده است که این نکته را می طلبد که مردم هر خبری را که در فضای مجازی منتشر می شود باور نکنند.

 

این مقام مسئول از ارسال کمک های مردمی و سپاه استان به استان های سیل زده خبر داد و بیان کرد: می‌طلبد که ما در شریط سخت به استان های همجوار که دچار خسارت های بسیاری شده اند کمک کنیم که به این منظور تا کنون کمک‌هایی به استان خوزستان ارسال شده است.

 

سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با ناکید بر آمادگی کامل سپاه برای کمک به استان های سیل زده گفت: اولویت کمک ها به استان های سیل زده همجوار می باشد.

 

سردار اکبری اضافه کرد: با توجه به اینکه مقرر شد موکب‌های اربعین جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان راه‌اندازی شوند و به دلیل اینکه چهارمحال و بختیاری معین استان خوزستان است ،تلاش می کنیم با استفاده از امکانات موکب حضرت قمر بنی‌هاشم علیه السلام به مردم استان هم‌جوار کمک‌رسانی شود.

 

وی گفت: سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه السلام اعلام آمادگی می‌کند در هر زمینه‌ای که نیاز باشد گروه‌های جهادی،بسیجیان و هم پاسداران با اولویت چهارمحال و بختیاری و بعد از آن استان‌های هم‌جوار پای کار بوده و آماده کمک‌رسانی می باشند.

ارسال نظرات