مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان خبر داد

تمدید پذیرش مسافر در مراکز رفاهی و اسکان فرهنگیان تا پایان تعطیلات

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به وضعیت نامساعد جوی در سایر استان‌ها گفت: به جهت بارش باران، سیل و تعطیلات بعد از نوروز تصمیم گرفته شد پذیرش مسافر در مراکز رفاهی و اسکان فرهنگیان تا پایان تعطیلات تمدید شود.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۰۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

نادر جهان‌آرای دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت با تبریک عید فرخنده مبعث و ادامه تعطیلات، جهت  اسکان  بعد از تعطیلات  نوروزی اظهار کرد: ۹ مرکز رفاهی و ۳۴۰ مراکز اسکان مدارس الف، ب  و ویژه در استان گیلان جهت پذیرایی از میهمانان فرهنگی نوروزی  مشخص و به ارائه خدمات پرداختند.

وی  با اشاره به استقبال خوب فرهنگیان از مراکز اسکان در تعطیلات نوروزی بیان کرد: استقبال از مراکز اسکان فرهنگیان به‌خصوص در شب‌های بارانی آن‌قدر زیاد بود که در برخی مدارس حتی نمازخانه مدارس را هم برای پذیرایی از  فرهنگیان اختصاص  دادیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به وضعیت جوی در سایر استان‌ها تصریح کرد: اگرچه اسکان فرهنگیان تا دوازدهم فروردین برنامه‌ریزی‌شده اما به جهت باران، سیل و تعطیلات بعد از نوروز تصمیم گرفته شد تا آخرین حضور مسافر در مراکز رفاهی و اسکان  فرهنگیان، مراکز برقرار باشد و این مراکز کم‌کم  تا زمانی که مسافر نوروزی به صفر برسد، یک‌به‌یک به کار خود پایان دهند‌.

 جهان‌آرای با بیان اینکه  مراکز رفاهی و اسکان مدارس در ۳۴ منطقه آموزش‌وپرورش مشخص‌شده است افزود:
 آمار پذیرش ستاد اسکان آموزش‌وپرورش استان گیلان تا ساعت 12 شب 13  فروردین  بر اساس تعداد خانوار 28 هزار و 341  خانوار،  102 هزار و 29 نفر بوده که آمار  تعداد نفرات در روز نیز  306 هزار و ۸۷ نفر ثبت‌شده است.

وی با اشاره به ویژگی مهمان‌نوازی گیلانیان گفت: استان گیلان در مراکز رفاهی و اسکان فرهنگیان، همه تلاش خود را برای میزبانی از مهمانان نوروزی به کار بست تا به بهترین نحو  پذیرای میهمانان نوروزی خود باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات