معاون امداد و نجات هلال‌احمر گیلان بیان کرد

عملیات غواصی برای یافتن فرد مفقودشده در رودخانه صومعه‌سرا مشروط به مساعد شدن شرایط

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گیلان با تأکید بر ادامه روند جستجو برای یافتن فرد مفقود شده گفت: عملیات غواصی برای یافتن فرد مفقودشده در رودخانه صومعه‌سرا درصورتی‌که برای شخص غواص مشکلی پیش نیاید آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۳۶۶۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

سیاوش غلامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به غرق شدن چهار تن از یک خانواده در محدوده شهری صومعه‌سرا اظهار کرد: در جریان فرورفتن یک خودرو پیکان وانت به آب سه تن از اعضای خانواده بیرون کشیده‌ اما در دم فوت کردند و یک تن زنده و یک نفر دیگر مفقودشده است.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها برای یافتن فرد مفقودشده در صومعه‌سرا ادامه دارد افزود: نیروهای امداد و نجات در کنار یک نیروی غواص از آتش‌نشانی در تلاش‌اند تا فرد مفقود شده را بیابند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با بیان اینکه عملیات غواصی برای یافتن فرد مفقودشده به دلیل شدت‌جریان آب به امروز موکول شده گفت: به‌محض اینکه شرایط برای فرد غواص محدودکننده و مخاطره‌آمیز نباشد عملیات غواصی آغاز می‌شود.

غلامی با اشاره به عملیات جست‌وجو در محور رودخانه برای یافتن فرد مفقودشده بیان کرد: نیروهای امدادی و مردمی همچنان در طول رودخانه در تلاش برای یافتن فرد مفقودشده از یک خانواده اهل پیربازار رشتی هستند.

وی با تأکید بر استفاده صحیح از وسایل نقلیه و پرهیز از رفتارهای ترافیکی پرخطر گفت: ظرفیت جابجایی مسافر با وانت تنها دو نفر است درحالی‌که پنج سرنشین در خودروی دچار سانحه شده حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات