در مال خلیفه لردگان برگزارشد؛

مراسم سوگواری شهادت‌ حضرت موسی علیه السلام درلردگان

مراسم‌ عزاداری سالروز شهادت‌ هفتمین‌ پیشوای شیعیان جهان حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام. در مسجد ابوالفضل علیه السلام شهر مال خلیفه لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۱۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام مرادی باتسلیت شهادت جانسوز هفتمین‌پیشوای شیعیان حضرت موسی کاظم علیه‌ السلام و گرامیداشت روز جمهوری اسلامی به بیان فضایل حضرت امام موسی کاظم علیه‌ السلام پرداخت.

 

وی ادامه داد: وجود نازنین حضرت کاظم علیه‌ السلام ، در مسیر نشر معارف دین سختی‌های زیادی رو متحمل شدند، طوری که در برخی از نقل‌ها آمده حدود ۱۴ سال از عمر شریفش در زندان گذشت.

 

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: حاکمان جور، آن امام معصوم ما رو همواره از این زندان به آن زندان می‌بردند و مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار می‌دادند.

وی اظهار داشت: تاریخ زندگی حضرت امام کاظم علیه‌ السلام پر از درس و موعظه و عبرت است که  برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی جامعه و مقابله با مفاسد فکری و اعتقادی در جنگ فرهنگی دشمنان علیه نسل جوان می توان از آن حضرت الگو گرفت.

 

حجت الاسلام مرادی البته لازمه بدانیم که بیشتر مشکلات اقتصادی امروز کشور بخاطر سوء مدیریت درسیستم اجرایی کشور است.

 

وی به 12فروردین اشاره کرد و گفت:آحاد مردم ایران با حمایت از امام خمینی (ره) و رأی قاطع به جمهوری اسلامی برای همیشه به حاکمیت طاغوت در این کشور خاتمه و حکومتی را تشکیل دادند که زمینه ساز ظهور و حکومت جهانی حضرت ابا صالح المهدی ارواحنافداه است.

 

اقامه نماز مغرب وعشاء، تلاوت‌کلام‌نورانی وحی، سخنرانی ،ذکر مصیبت نوحه سینه زنی و پذیرایی از دیگر برنامه های این مراسم  بود.

ارسال نظرات