پیش‌بازی سپیدرود – پیکان

طغیان سپیدرود بر سر پیکان زنگار می بندد!؟

سپیدرود رشت 139 روزی است رنگ پیروزی در لیگ برتر را به خود ندیده و بازیکنان این تیم طعم پیروزی در لیگ برتر را یادشان رفته است! دیدار این تیم مقابل خودروسازان می‌تواند پایانی بر ناکامی‌های سپیدرود در لیگ برتر شود.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۴۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرخ‌های شهر باران مدت‌هاست طعم پیروزی را نچشیده‌اند و شاید فراموش کرده‌اند که برای بقا در لیگ نیاز به کسب پیروزی دارند، این تیم پس از پیروزی دور از خانه در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان هرگز رنگ برد را به خود ندیده و 139 روز در حسرت کسب پیروزی باقی مانده است.

تغییر کادر فنی سپیدرود و کناره‌گیری کریمی از این تیم، دوشکست و تنها یک تساوی برای سرخ‌ها به ارمغان آورده است، تساوی دور از خانه در نخستین تجربه سرمربیگری دست‌نشان در تیم سرخ‌پوش رشتی کمی فوتبال‌دوستان رشتی را به آینده امیدوار کرد، فوتبال‌دوستانی که نیک می‌دانند دیدار خانگی مقابل پیکان تهران یکی از معدود فرصت‌های این تیم برای رهایی از منطقه سقوط است.

سپیدرودی‌ها مدت‌هاست قافله را در نبرد قعر جدولی‌ها واگذار کرده‌اند! سپیدرود تحت هدایت علی کریمی سرمربی وقت خود در هفته سیزدهم در خانه مقابل دیدگان هواداران پرشورش با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان رقیب مستقیم و تیم چهاردهم جدول تن به شکست داد، همین پیروزی برای نفتی‌ها کافی بود تا شاگردان مرزبان که مدت‌ها بود طعم پیروزی را نچشیده بودند از بحران بیرون آمده و در هفته چهاردهم نیز با یک پیروزی دل‌چسب مقابل پیکان تهران فاصله خود با سپیدرود را افزایش دادند، فاصله‌ای که در پایان هفته بیست و دوم به پنج امتیاز کاهش یافته است.

در سوی مقابل شاگردان حسین فرکی در تیم پیکان تهران با 24 امتیاز در مکان دهم جدول جای داشته و خیالشان بابت بقا در لیگ برتر راحت است، این تیم شانسی برای حضور در جمع چهار تیم برتر فوتبال ایران و کسب سهمیه آسیا نداشته و بدین ترتیب بدون استرس در مقابل سپیدرود صف‌آرایی می‌کند.

پیکان در چهار هفته اخیر با کسب دو پیروزی و دو تساوی روند رو به رشدی در پیش‌گرفته است، شاگردان فرکی در این چهار مسابقه سه مرتبه دروازه حریفان خود را بازکرده و تنها یک گل دریافت کرده‌اند، ساختار دفاعی مستحکم پیکانی‌ها روز سختی برای سپیدرودی که با زدن 13 گل یکی از سه خط حمله ضعیف لیگ برتر را یدک می‌کشد، رقم خواهد زد.

محرومان و مصدومان دو تیم

سپیدرود رشت حسین ابراهیمی وینگر تندوتیز خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، بازیکن محبوب دست‌نشان که زمانی در تیم پگاه گیلان عصای دست وی در بقای فینالیست جام حذفی بوده است در برابر پیکان غایب بزرگ سرخ‌های شهر باران است، خبر خوشحال‌کننده در اردوی سپیدرودی‌ها بازگشت محمدرضا مهدوی کاپیتان کهنه‌کار این تیم پس از طی دوران نقاهت به تمرینات گروهی است، وی در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند مقابل پیکان به میدان برود.

دست‌نشان در هفته اخیر عذر روما چوچوآ مدافع گرجستانی تیمش را خواست و این بازیکن جایی در افکار سرمربی سپیدرود تا پایان فصل نداشته و عملاً در لیست خروجی‌های سپیدرود قرار گرفت، علیرضا نورمحمدی دیگر بازیکنی است که با شروع تمرینات سپیدرود به این تیم ملحق نشد و احتمالاً وی نیز یکی دیگر از پرشمار خروجی‌های سپیدرود در لیگ هجدهم باشد!

سپیدرود بدون محروم به مصاف پیکان می‌رود و در سوی مقابل شاهین ثاقبی به دلیل محرومیت بازی مقابل سپیدرود را ازدست‌داده است، بازیکنی که با پیراهن ملوان انزلی سابقه گلزنی به تیم سپیدرود رشت را دارد.

تقابل دو تیم در لیگ برتر

دو تیم سپیدرود رشت و پیکان تهران در لیگ‌های هفدهم و هجدهم سه دیدار مقابل یکدیگر برگزار کرده‌اند، سرخ‌های شهر باران در لیگ هفدهم تحت هدایت علی نظرمحمدی در روز خداحافظی سهیل حق‌شناس کاپیتان کهنه‌کارشان مقابل پیکان به پیروزی یک بر صفر دست‌یافته و در دیدار برگشت در تهران تن به تساوی بدون گل دادند.

پیکانی‌ها در لیگ هجدهم انتقام شکست لیگ هفدهم را از سرخ‌های شهر باران گرفته و با نتیجه یک بر صفر در تهران به پیروزی دست یافتند، باید منتظر ماند و دید بازی برگشت دو تیم با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد!

نتایج دیدارهای اخیر دو تیم

سپیدرود 139 روز در حسرت پیروزی در لیگ برتر بوده و بازیکنان این تیم فراموش کرده‌اند برای بقا در لیگ نیاز به کسب پیروزی دارند، سرخ‌های شهر باران در شش دیدار اخیر خود در لیگ برتر از کسب پیروزی عاجز بوده و تنها موفق به کسب دو تساوی شده‌اند، سپیدرود در چهار دیدار از شش دیدار اخیر خود متحمل شکست شده‌ است.

در سوی مقابل پیکان تهران با کسب دو پیروزی و دو تساوی و تحمل دوشکست روندی رو به رشد در لیگ برتر داشته است، روند صعودی این تیم وقتی نمایان‌تر می‌شود که بدانیم چهار دیدار اخیر این تیم با کسب هشت امتیاز برای خودروسازان به پایان رسیده است.

داوران دیدار سپیدرود – پیکان

قضاوت دیدار دو تیم که از ساعت 17:45 روز پنجشنبه هشتم فروردین‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود بر عهده کوپال ناظمی بوده و حمید کنعانی‌زادگان، احد سلطانی و یعقوب حجتی وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند، نظارت داوری این دیدار بر عهده حاتم بک‌پور است.

دیدار دو تیم با قضاوت شش داور برگزار می‌شود و رضا کرمانشاهی و احمد محمدی به‌عنوان داوران پشت دروازه در امر قضاوت، داور وسط مسابقه را یاری می‌کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم

سپیدرود رشت با سیستم احتمالی 433 به میدان می‌رود، غیبت ابراهیمی به دلیل مصدومیت و خستگی طاهرخانی به دلیل حضور در تیم ملی امید، مهم‌ترین دغدغه دست‌نشان در پست وینگر است، بازگشت مهدوی به ترکیب سپیدرود رشت، توازن را به این تیم بازمی‌گرداند.

در سوی مقابل شاگردان فرکی با سیستم احتمالی 4231 وارد زمین می‌شوند، این تیم بدون حضور ثاقبی تندوتیز، امامعلی و مؤمنی را به‌عنوان وینگر بازی خواهد داد، محمد قاضی امید اول گلزنی خودروسازان مقابل سپیدرود رشت است.

به گزارش فارس، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و پیکان تهران از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:45 روز پنجشنبه هشتم فروردین‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به قضاوت کوپال ناظمی به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات