فرمانده سپاه آستانه اشرفیه:

سپاه و بسیج خود را مخاطب حوادث می دانند

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه با بیان اینکه سپاه و بسیج خود را مخاطب حوادث می دانند گفت: نقش بسیج در تقویت مشارکت‌های عمومی در کنار سایر نهادهای امدادی تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۳۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

 سرهنگ پاسدار حسن حبیبی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آستانه اشرفیه ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیل اخیر در استانهای مازندران و گلستان و فارس اظهار کرد؛ بسیج در مواقع بحرانی خدمات بسیار ارزشمندی به مردم ارائه می‌دهد.

وی افزود: بسیج تشکل مردمی به‌مثابه یک سازمان پویا، سرشار از انگیزه خدمت‌رسانی و انسان‌دوستی است که در قرآن کریم نیز به این موضوع بارها تأکید شده است.

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه بابیان اینکه مردم به‌واسطه روحیه خوبی که درفرهنگ بسیج حاکم است داوطلبانه برای کمک به هم‌نوعان خود تلاش می‌کنند گفت: این اقدامات انسان دوستانه و همت عمومی انسان را به یاد هشت سال دفاع مقدس می‌اندازد.

حبیبی با بیان اینکه سپاه و بسیج خود را مخاطب حوادث می دانند گفت: نقش بسیج در تقویت مشارکت‌های عمومی در کنار سایر نهادهای امدادی تاثیرگذار است.

وی از کمک مردم نوع دوست آستانه و بندرکیاشهر در مرحله اول تشکر کرد و افزود: بنا به اعلام الان نیاز ضروری به برخی اقلام ضروری خانه نظیر اجاق گاز، فرش و موکت، یخچال و بخاری و... می باشد که امیدوارم با مشارکت مردم و معتمدین و خیرین بخشی از این نیازها را تامین کنیم و  تاکنون مقادیر زیادی از جمله آب معدنی و کنسرو تن ماهی و ... توسط مردم جمع آوری و ارسال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات