سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در گفت و گو با بسیج:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد گفت: ۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان پارس آباد مغان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۲۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
اعزام بسیجیان پارس‌آباد به مناطق عملیاتی جنوب کشور
 
سرهنگ پاسدار حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اردبیل از اعزام ۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان پارس آباد مغان به راهیان نور جنوب کشور خبر داد و اظهار داشت: در قالب کاروان‌های راهیان نور ۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان پارس آباد مغان با ۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این کاروان‌ها به مدت ۶ روز خواهد بود که در این سفر معنوی بسیجیان شهرستان پارس آباد از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله یادمان شهدای اهواز، مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، دهلاویه، اروند کنار و فکه بازدید خواهند کرد.

نوری با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نقش به سزایی دارد افزود: کاروان‌های راهیان نور دستاورد‌های زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ایجاد و تقویت حس ایثارگری و فداکاری و نیز از خود گذشتگی و ایمان اشاره نمود که بسیار مهم و با اهمیت است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد راهیان نور را یکی از راه مهم جهت مقابله با جنگ مرم دانست و تصریح کرد: امروزه دشمنان با انواع ترفند‌ها و با جنگ نرم در صدد ازبین بردن فرهنگ شهادت و بی تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند که باید در این مورد هوشیار باشیم.
 
کاروان راهیان نور بخش تازه کند راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد

کاروان راهیان نور بخش تازه کند پارس آباد صبح روز جمعه با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس، جمعی از روحانیت معزز بخش، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

سروان پاسدار علی دژآهنگ فرمانده حوزه قدس درمراسم بدرقه کاروان راهیان نور با اشاره به اینکه این سفر بسیار ارزشمند ومعنوی است، اظهار داشت: همه به شهدا مدیون هستیم، چون شهدا جان خود،که گرانبهاترین سرمایه انسان هست را در راه خدا وبرای اقتدار و امنیت وطن فدا کرده اند

وی بیان کرد؛شرکت‌کنندگان در این اردو از نزدیک با رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.
ارسال نظرات