فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد

آمادگی سپاه قدس گیلان جهت کمک به سیل زدگان شمال کشور

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه قدس گیلان آمادگی کامل جهت کمک به هم‌وطنان عزیز سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازندران را دارد گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و حوزه‌های نواحی سپاه قدس گیلان آماده دریافت کمک‌های مردمی جهت ارسال به مناطق سیل‌زده هستند.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۱۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

سردار محمد عبدالله پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت با ابراز تأسف از وقوع سیل اخیر در استان گلستان و مازندران اظهار کرد: سپاه قدس گیلان آمادگی کامل جهت کمک به هم‌وطنان عزیز سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازندران را دارد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و حوزه‌های نواحی سپاه قدس گیلان آماده دریافت کمک‌های مردمی جهت ارسال به مناطق سیل‌زده هستند افزود: کمک‌های مردمی پس از دریافت به مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه نیز مانند همیشه در کنار دیگر نهادهای خدماتی درصحنه حاضر است گفت: خدمت به مردم وظیفه سپاه بوده و سپاه خود را خدمتگزار مردم می‌داند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین نیاز مردم مناطق سیل‌زده پتو و مواد غذایی کنسروی است تصریح کرد: سپاه قدس گیلان جهت کم کردن آلام مردم و خدمت‌رسانی در ایام نوروز و شاد کردن دل هم‌وطنان آمادگی لازم را دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با درخواست از عموم مردم برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن کمک‌های هم استانی‌های عزیزمان را به مناطق سیل‌زده ارسال کنیم.

عبدالله پور با اشاره به اینکه خدمتگزاری و نوکری مردم بخش مهمی از مأموریت ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است گفت: یکی از افتخارات سپاه و بسیج این است که همواره در سختی‌ها همراه مردم بوده و در سختی‌ها مردم را تنها نگذاشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات