خبرهای داغ:
همزمان با سال تحویل؛

نمایش خیابانی «هفت سین» در یادمان شلمچه اجرا شد

اجرای نمایش خیابانی «هفت سین» در قالب سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» در شلمچه با حضور راهیان نور برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۰۹
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نمایش خیابانی «هفت سین» به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان از شهرستان دهلران با بازی مالک آبسالان هنرمند برجسته تئاتر مقاومت برگزار شد.

در این نمایش خیابانی که در بخش موسیقی شهناز آئینی، در بخش سمعی و بصری میثم پیرزادی، در بخش طراحی فضا هادی آبسالان و مدیرت تدارکات بر عهده جهانگیر جابری بود، موضوع زندگی نامه یکی از شهدای غواص ایلامی و ۱۷۵ شهید غواص گلگون کفن میهن، میزبان کاروان‌های راهیان نور بود که با استقبال روبه رو شد.

این نمایش طبق برنامه ریزی ستاد برگزاری همایش پس از دو نوبت اجرا در یادمان شلمچه در محل موزه جنگ خرمشهر و جنب مسجد جامع خرمشهر میزبان میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است.

سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با عنوان «هنر دفاع» از ۲۷ اسفند ۹۶ لغایت ۱۲ فروردین ۹۷ با حضور گروه‌های برگزیده تئاتر دفاع مقدس با دبیری علی اصغر جعفری، رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور و مجری طرح و دبیر اجرایی مصطفی بوعذار هنرمند شناخته شده و مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان، با حضور هنرمندان استان‌های البرز، ایلام، اصفهان، لرستان و خوزستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها