مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :

اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با تحریم‌ها است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با اشاره به استفاده از اسناد بالادستی قانون برنامه ششم مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با تحریم‌ها است.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۶۲
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام یوسفی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظرآباد که با حضور جمعی از مسؤلین شهرستان در فرهنگسرای هنر شهرک سید جمال الدین برگزار شد ، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار  داشت : دشمن موانع زیادی از دوران انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی کبیر بنیان نهاده شد ایجاد کرده است اما کشور ما از تمامی موانع به راحتی عبور کرده و اگر کشور دیگری به جای ایران بود از هم پاشیده شده بود .

اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با تحریم‌ها است

حجت الاسلام یوسفی تنها راه نجات کشور از تحریم های اقتصادی را تکیه بر اقتصاد مقاومتی دانست و افزود : نباید مسئولین کشور فرش قرمز برای دولتمردانی که حامی تروریست هستند پهن کنند .

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ریاضت اقتصادی نیست، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی نگاه به درون کشور و تکیه بر استعدادهای داخلی است.

وی با بیان اینکه مهم ترین راه حل رفع معضل بیکاری در استان ها، استفاده از سیاست های اقتصاد مقاومتی است، افزود: ایران دارای مواهب طبیعی و کشاورزی بکری بوده که با استفاده از تقویت دامداری و صنایع تبدیلی می توانیم بیکاری را از استان ها رفع کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با بیان اینکه نقش نیروهای مسلح در مقوله اقتصاد مقاومتی نقشی اثرگذار دارند، افزود: ابزارهای اقتصاد مقاومتی در استان ها قابلیت اجرایی پیدا می کند.

 

خبرنگار بسیجی : عزتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار