راهیان نور سنت حسنه برای پیشگیری از آسیب هاست

عسکری گفت: به فرموده امام خامنه ای اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یک سنت حسنه به منظور پیشگیری از دو آسیب فراموشی و تحریف است. و امروز اساسی ترین کار همین اعزام بسیجیان به سرزمین های نور است.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۱۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ اعزام هشت کاروان در قالب هشت دستگاه اتوبوس به تعداد ۳۵۲ نفر بسیجی برادر و خواهر از حوزه های مقاومت بسیج به سرزمین های نور جنوب کشور اعزام شدند.
سرهنگ پاسدار جابر عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس در گفتگو با خبرنگار بسیج این شهرستان از اعزام کاروان راهیان نور در قالب ۸ کاروان و به استعداد۳۵۲ نفر از شهرستان چالوس خبر داد.

عسکری در این گفتگو با تأکید بر اهمیت این سفر گفت: به فرموده امام خامنه ای اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یک سنت حسنه به منظور پیشگیری از دو آسیب فراموشی و تحریف است. و امروز اساسی ترین کار همین اعزام بسیجیان به سرزمین های نور است.
سرهنگ عسکری افزود : زائران راهیان نور در منطقه جنگ زده جنوب کشور از مناطق عملیاتی پاسگاه زید، یادمان هور، طلائیه، شلمچه، هویزه فتح المبین، مکان عملیات والفجر 8 و دهلاویه بازدید می کنند و برنامه های متنوعی برای بسيجيان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار