مسئول گروه جهادی محمد رسول الله در گفتگو با بسیج:

خدمتی دیگر از جنس سازندگی در دلگان

مسئول گروه جهادی محمد رسول الله (ص) استان اصفهان گفت: خدمت رسانی به مردم نیازمند در مناطق محروم به ویژه در استان سیستان و بلوچستان الویت کار جهادگران اصفهانی است.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۱۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

سید سجاد شبانکاره،  مسئول گروه جهادی محمد رسول الله(ص) استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار بسیج در دلگان گفت: گروه جهادی محمد رسول الله از سال 1385 با تعداد 5نفر هسته مرکزی و 40 نفر جهادگر شرکت کننده در اردوها فعالیت خود را با هدف تربیت نیروی انسانی خادم ملت و تراز انقلاب آغاز کرده است.
 
وی با اشاره به این مطلب که 13 سال از فعالیتهای جهادی این گروه گذشته است و عمدتا بیشترین فعالیت های خود را در استان سیستان و بلوچستان جهت خدمت رسانی به محرومین ایفا کرده است، افزود: امروز این گروه جهادی متشکل از ۹۰ نفر از دانشجوایان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های سراسر کشور هستند.

شبانکاره ادامه داد: این گروه، اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی، بهداشت و درمانی در شهرستان دلگان را در  نوروز 98 در دستور کار دارد.

مسئول گروه جهادی محمد رسول الله(ص) استان اصفهان  بابیان اینکه ساخت منازل محرومین، احداث مدارس، و ساخت یک هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه‌ای جهاد به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در مرکز شهر گُلمورتی از اولویت کار این گروه است، ادامه داد: این گروه جهادی به مدت 10 روز در شهرستان دلگان فعالیت خواهد داشت.
 
وی اظهار داشت: ساخت این هنرستان که از سال گذشته آغاز شده و تاکنون بالغ بر یک میلیارد تومان بابت آن هزینه شده  تا سال 1402 با تخصیص 9 میلیارد تومان اعتبار دیگر ان شاءالله به پایان خواهد رسید.
 
شبانکاره  در پایان خاطر نشان کرد: تعداد 20 نفر از خواهران جهادگر این گروه در عرصه های اشتغالزایی، آموزش، فرهنگی، مهارت آموزی، فعالیت دارند.
 
ارسال نظرات