جشن عیدانه دانش آموزان بد سرپرست در بندرعباس برگزار شد

با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و موسسه حمایتی دانش آموزان هرمزگان جشن عیدانه در بندرعباس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۵۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از ایسنا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، بیان کرد: با هدف القای شور و نشاط اجتماعی به دانش آموزان بد سرپرست، جشن عیدانه در آستانه سال جدید برای این دانش آموزان در بندرعباس برگزار شد.

الیاس محسنی افزود: این جشن باهدف ارتقا مهارت‌های فکری و عملی کودکان، آموزش بازی‌های کودکان و توسعه فرهنگ شاد زیستی برنامه ریزی ‌شده بود.

وی تصریح کرد: در این همایش آموزشگران با فراهم نمودن شرایط مناسب زمینه تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی‌های کودکانه را برای آنان فراهم کردند.

محسنی اضافه کرد: این جشن با رویکرد نشاط و ورزش بود و با برنامه‌های مختلف ورزشی و تفریحی همراه بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس ابراز کرد: در این جشن علاوه بر مسابقات ورزشی و تفریحی، جنگ شادی و نمایش عروسکی عمو نوروز و برنامه‌های شاد و مفرح دیگر برگزار شد.

وی عنوان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس همواره علاوه بر دیگر فعالیت‌هایی که در مناطق مختلف شهر بندرعباس دارد به دنبال ارتقای اجتماعی مناطق کمتر توسعه‌یافته شهر است.

محسنی در پایان گفت: جشن عیدانه به مدت دو روز ویژه دانش آموزان دختر و پسر در آستانه سال جدید در مجموعه ورزشی شهدای دوراهی ایسینی بندرعباس برگزار شد.

ارسال نظرات