مسئول عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران:

در مواجهه با منكرات در جامعه بي تفاوت نباشيم

جلسه مشترک مسئولين عقيدتي، سیاسی، روابط عمومی و نظارت حوزه مقاومت بسيج حضرت سيدالشهدا(ع)، با حضور حجت الاسلام ابراهيمي مسئول عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران، فرمانده سازمان و اعضاي شوراي عقيدتي و نظارت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۵۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، جلسه مشترک مسئولين عقيدتي، سیاسی، روابط عمومی و نظارت حوزه مقاومت بسيج حضرت سيدالشهدا(ع)، با حضور حجت الاسلام ابراهيمي مسئول عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران، فرمانده سازمان و اعضاي شوراي عقيدتي و نظارت برگزار شد و حاضرین ضمن گزارش عملكرد خود، به بيان  نقطه نظرات و پيشنهادات پرداختند.

در ابتدای این جلسه ناظر پناهی فرمانده حوزه بسیج شهرداری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری«مد ظله العالی» ابراز امیدواری کرد: امید است با توجه به ظرفیت و توانایی بالای سازمان بسیج شهرداری تهران، بتوانیم گام های مهم و موثری در تبلیغ و تبیین فرمایشات مقام عظمای ولایت برداریم.

در ادامه حجت الاسلام ابراهيمي با اشاره به جايگاه بسيج خاطرنشان كرد: بسيج شهرداري باید به جایگاهی برسد که بتواند منشا اثرات مثبت در مجموعه باشد. بنا به تعبير امام راحل(ره) پیرامون جامعه سالم، اگر هر فردی در جامعه دغدغه سلامت روحی و معنوی خود را داشته باشد در نهايت جامعه اي سالم خواهيم داشت و این تحولات باید براي تمام افرادی كه در بسيج هستند نیز ايجاد شود به اين معني كه دغدغه مند سلامت معنوي و روحاني خود و جامعه باشند.

وي افزود: به یقین زمانی بيشترين اثرگذاري به وجود خواهد آمد که در وحله اول این تغییر در اعمال، رفتار و كردار خود ما اتفاق بیفتد تا كلام، هر چند که بيان لساني نيز بي تاثير نیست. در اين راستا بسيجيان بايد به تناسب غیرت دینی و عِرق سازماني خود نسبت به فضایی كه در آن فعاليت مي كنند؛ مشوق سلامت باشند.

حجت الاسلام ابراهيمي در ادامه با اشاره به فرمايش حضرت علي (ع) كه فرمودند "كسي كه در دنيا مرشد و راهبر نداشته باشد قطعا هلاك مي شود" يادآور شد: ارتباط با كسي كه در راستای اعتلای معرفت دینی مردم، مورد مراجعه باشد و بتواند در حوزه مباحث ديني کمک حال این مجموعه باشد، تاثير بسزايي در پيشبرد اهداف ما برای داشتن جامعه اي سالم دارد. 

مسئول عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران يادآور شد: داشتن دغدغه سلامت يعني اينكه هم خودمان رفتار درستي داشته باشيم و هم مشوق رفتار صحیح در جامعه باشيم و در مقابل آسيب ها و منكرات در جامعه بي تفاوت نباشيم ولو با يك تذكر لساني ساده. 

وي در پايان خاطرنشان كرد: بحمدا... ما در منطقه 22 شاهد يك انسجام خوب در بين بسيجيان هستيم و اين سرمايه بزرگي است. چند صدا شدن در فضاي بسيج به كاركردهاي آن ضربه مي زند. قدر اين انسجام را بدانيد و از آن خوب استفاده كنيد و در جهت تحقق اهداف ارزشي بسيج تلاش كنيد. از كنار مشكلات و مسائل به سادگي عبور نكنيم و نسبت به هم بي تفاوت نباشيم.

 

ارسال نظرات