سردار یزدی عنوان کرد؛

میراث انقلاب و الگو سازی هنرمندان / هنرمندی شهدای عرصه هنر در سال های دفاع مقدس

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در یادواره شهدای هنرمند تهران گفت: هنرمندان باید تلاش کنند آنچه برای کمال انقلاب تعیین کننده است را برای جوانان کشورمان الگوسازی نمایند.
کد خبر: ۹۱۱۹۴۶۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردارمحمدرضا یزدی، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) در نخستین یادواره شهدای هنرمند تهران بزرگ اظهار داشت: برگزاری نخستین یادواره شهدای هنرمند تهران بزرگ که باهمت سازمان بسیج هنرمندان و در راستای تجلیل از یاد و خاطره شهدای هنرمند صورت گرفت، حرکت شایسته ای بود چرا که هنرمندان ما باید بدانند امروز وارث چه عظمت و افتخار بزرگی هستند.

وی در ادامه پیرامون جایگاه اثرگذار هنرمندان در انقلاب و دفاع مقدس ابراز داشت: هنرمندان ما حتما آگاه هستند که نقش آفرینی های آنان در عرصه های مختلف می تواند برای جوانان الگو باشد. آن ها می دانند که جوانان ما امروز به دنبال این هستند تا نقش خود را در زندگی، خدمت به مردم و در کمک به دیگران به خوبی ایفا کنند، بر این اساس هنرمندان باید تلاش کنند آنچه برای آینده کشور، برای فرهنگ کشور و برای کمال انقلاب تعیین کننده است را برای جوانان کشورمان الگوسازی نمایند تا جوانان ما در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام دژی استوار و مستحکم باشند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در رابطه با نقش آفرینی جوانان و هنرمندان در جبهه های هنری و فرهنگی افزود: با توکل بر خدا و تکیه بر فعالیت های فرهنگی و هنری جوانان و هنرمندان عزیز، متعهد و انقلابی مان و همچنین اراده، مقاومت و فرهنگ انقلابی مردم عزیز ایران، دشمنان را با یاس و ناامیدی مواجه خواهیم کرد.  

سردار یزدی در پایان خاطرنشان کرد: ما می توانیم پیشرفت های بسیار خوبی را در عرصه های فرهنگی و انقلابی داشته باشیم و از این دستاوردها برای توسعه و ترویج ارزش های دفاع مقدس و نظام و انقلابمان بهره ببریم، کما اینکه تا کنون نیز شاهد خلق حماسه های فرهنگی و هنری بزرگی بوده ایم.

ارسال نظرات