خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری برای تحکیم باور‌های دینی جوانان

امام جمعه شاهرود گفت:با توجه به فعالیت گسترده کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، از ظرفیت این کانون‌ها برای تحکیم باور‌های دینی جوانان استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۶۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری برای تحکیم باور‌های دینی جوانانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی در نشست با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب نیز مساجد پایگاهی برای حفظ و نشر تبلیغ و ترویج دستاورد‌های انقلاب اسلامی بودند.
وی با بیان اینکه انجام امور فرهنگی نیازمند همکاری و اتحاد است، افزود: مسئولان با تلاش و همکاری و حساسیت نسبت به انجام کار فرهنگی می‌توانند فعالیت‌های پرثمری را انجام دهند و باید توجه داشت که نتایج برنامه‌های فرهنگی در دراز مدت نمایان می‌شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود بیان کرد: در جنگ نرم، تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن این کانون‌ها هستند که در خط مقدم قرار دارند بنابراین آگاهی به جوانان رسالت اصلی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.
امینی با تاکید براینکه کانون‌های فرهنگی و هنری باید با تربیت نیرو‌های جوان براساس شاخص‌های اسلامی، نقش ارزنده خود را در این زمینه و در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن انجام دهند، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با به کارگیری ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و هنری زمینه جذب نسل جدید را به مساجد فراهم کنند.
وی تصریح کرد: فعالیت‌های دینی و فرهنگی باید به صورت ویژه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد انجام شود و مفاهیم دینی به روش‌های مختلف گسترش یابد که این موضوع به رشد و تعالی جامعه نیز کمک می‌کند.
حجت الاسلام محمدرضا حدادیان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان نیز ضمن تقدیر از فعالیت کانون‌های مساجد شهرستان شااهرود گفت: برنامه‌های مختلفی توسط کانون‌های فرهنگی و هنری در سطح استان برگزار می‌شود که محوریت تمامی این فعالیت‌ها جذب جوانان به مسجد است.
وی افزود: به مناسبت هجدهم اسفندماه ویژه برنامه‌هایی درخصوص گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان سمنان در نظر گرفته شده است که می‌توان به نشست خبری با اصحاب رسانه و مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، بازدید مسئولان از فعالیت کانون‌های مساجد و... اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار