تجلیل از 130مادرفداکار در چهارمحال و بختیاری

همایش تجلیل از مادران فداکار و نخبه پرور استان چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار و بنیانگذار مؤسسه خیریه بوتراب در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۸۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ هجیر رحیمی، مسئول دفتر مؤسسه خیریه بوتراب در استان چهارمحال و بختیاری به خبرنگار ما گفت: این مراسم با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار و از 130 مادر فداکار سرپرست خانوار که 143 نفر از فرزندان آنان در مقاطع مختلف تحصیلی ممتاز هستند، تجلیل شد.

وی، افزود: آقای سید ناصر محمدسیدی، بنیانگذار مؤسسه خیریه بوتراب نیز در این همایش حضور یافت .

رحیمی، گفت: مؤسسه خیریه بوتراب در حال حاضر مسئولیت حمایت و پشتیبانی از 1200یتیم از 700 خانواده بی سرپرست را در 4 شهرستان لردگان، اردل، کوهرنگ و کیار بر عهده دارد.

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با حضور در این مراسم خطاب به ۱۴۳ فرزندی که در این مراسم حضور داشتند،  آنان را به قدرشناسی از مادران خویش که با وجود مشکلات مختلف آماده تحصیل کرده اند، توصیه نمود.

عباسی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه نظام جمهوری اسلامی، فعالیت 63مؤسسه خیریه در استان چهارمحال و بختیاری را پاسخی به ترامپ دانست که خنثی کننده مشکلات ناشی از پیامدهای تحریم بر اقشار آسیب پذیر مردم است.

وی، در پایان از خدمات موسسه خیریه بوتراب در کشور و استان چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

بنیانگذار موسسه خیریه عترت بوتراب نیز در این مراسم گفت: این موسسه 7 هزار و 500 فرزند و 4 هزار و 200 مادر سرپرست خانوار را در سطح کشور تحت پوشش خود دارد.

سیدناصر محمدسیدی افزود: از این تعداد فرزندان یک هزار نفر نخبه هستد و از تعداد مادران تحت پوشش یک هزار نفر مادر نمونه اعلام شده اند.

وی همچنین از ساخت مسکن برای خانواده های فاقد مسکنِ تحت پوشش مؤسسه خیریه بوتراب خبر داد که ظرف 8ماه آینده برای 115خانوار در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری  احداث خواهد شد.

در این مراسم استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده رئیس کمیته امداد امام خمینی استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تقدیر از خدمات بنیانگذار مؤسسه خیریه عترت بوتراب تجلیل و قدردانی کردند.

ارسال نظرات