مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اعزام دانشجویان به سرزمین نور

مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کاروان 250نفره دانشجویان استان عازم مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۰۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی کریمی در حاشیه اعزام دانشجویان مراکز آموزش عالی استان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور از بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس یکی از راه های مهم ترویج تفکر ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت های رزمندگان اسلام می باشد.

کریمی افزود: اردوهای راهیان نور می تواند الگوهای واقعی و بی نظیری را به جوانان این سرزمین معرفی کند و سبک زندگی شهدا را بعنوان سرمشقی مثال زدنی به بازدیدکنندگان عرضه نماید.

وی، ادامه داد: امروز به همت ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری و همکاری دانشگاه های استان کاروان زیارتی راهیان نور با حضور 250 دانشجوی پسر عازم مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان، ادامه داد: زائران سرزمین نور با 6 دستگاه از محل گلزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد با بدرقه مسئولین عازم مناطق عملیاتی استان خوزستان شدند.

گفتنی است: در این سفر معنوی 4روزه دانشجویان از مناطق عملیاتی و زیارتگاه های شهدای هشت سال دفاع مقدس همچون؛ شلمچه، فکه، کانال کمیل و ...، دیدن می کنند.

ارسال نظرات