خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

مشکلات مساکن مهر با جدیت بیشتری دنبال شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: مسائل و مشکلات موجود در مساکن مهر در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و با جدیت بیشتری دنبال شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۴۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰

مشکلات مساکن مهر با جدیت بیشتری دنبال شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در جلسه شورای مسکن شهرستان ملایر بیان داشت: اشکالات و نواقصی که در مسکن مهر وجود دارد باید با سرعت بیشتری رفع شود.

وی تصریح کرد: دولت در زمینهٔ مساکن مهر به‌ویژه مساکنی که مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ساکن هستند کمک‌های شایانی ارائه کرده است.
فرماندار ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان همکاری بیشتری در خدمات‌رسانی به همشهریان ساکن در مساکن مهر داشته باشند.

وی با اشاره به خدمات دولت در زمینهٔ ارائه قیر رایگان عنوان کرد: با پیگیری‌های نمایندگان شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی قیر رایگان در حوزه‌های مختلف به شهرستان اختصاص داده‌ شده است.

فتحی ادامه داد: با استفاده از قیر رایگانی که وجود دارد خیابان‌هایی را که در مسکن مهر جامانده‌اند آسفالت شود.

وی با بیان اینکه از بخش‌های خصوصی و ظرفیت خیرین نیز در مجموعه‌های مسکن مهر استفاده شود، تصریح کرد: برای تکمیل برخی از مواردی که مشکل وجود دارد از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان استفاده بیشتری شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر در پایان تأکید کرد: مسائل و مشکلات موجود در مساکن مهر در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و با جدیت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات