فرمانده سپاه قدس گیلان:

با نگاه لیبرالی نمی شود کشور را اداره کرد

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در جمع فرماندهان منتخب پایگاههای مقاومت بسیج استان در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام گفت: با نگاه لیبرالی نمی شود کشور را اداره کرد و تجربه برجام برای همه ثابت کرد استکبار قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۰۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در جمع فرماندهان منتخب پایگاههای مقاومت بسیج استان در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج باید در مصاف با مشکلات همراه مردم عزیز باشند و کمک کنند تا مشکلات رفع گردد چرا که این مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید حلاوت انقلاب را به ارائه بدهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مجاهدت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله با دستانی خالی و بدون امکانات آن حماسه های عظیم را آفریدند.

وی در ادامه بیان داشت: رمز موفقیت ما در جنگ تحمیلی تبعیت محض از ولایت فقیه بود و امروز هم اگر با جان و دل فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز را نصب العین قرار دهیم مشکلات رفع می شود.

سردار عبدالله پور با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور تصریح کرد: با نگاه لیبرالی نمی شود کشور را اداره کرد و تجربه برجام برای همه ثابت کرد استکبار قابل اعتماد نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان خاطر نشان کرد: امروز باید با تاسی به شهدا و توجه به فرمایشات رهبری عزیز با مشی جهادی مشکلات را رفع نماییم و سپاه و بسیج در کنار مردم برای رفع مشکلات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات