مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان آغوش خود را برای 5 لاله پرپرش باز می کند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان پنج شنبه از 5 لاله پرپر میزبانی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۸۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار غلام‌نبی کوهکن، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که نسل جوان و آینده ساز انقلاب باید با فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آگاه باشند تا رشادتها و از جان گذشتگی شهدا را بیشتر درک و لمس کنند گفت: شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و امروز رسالت مسئولان است که جوانان را با این فرهنگ آشنا کنند.
 
وی افزود: مراسم استقبال از ۳ شهید گمنام زاهدان پنجشنبه ۱۶ اسفندماه ساعت ۸:۳۰ صبح از فرودگاه زاهدان برگزار و مراسم استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام شهرستان کنارک شنبه ۱۸ اسفندماه ساعت ۸:۳۰ صبح از فرودگاه چابهار برگزار خواهد شد.
سردار کوهکن ادامه داد: این 5 شهید گمنام  روز یکشنبه ۱۹ اسفندماه همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع) در 4نقطه  از استان سیستان و بلوچستان تشیع و خاک سپاری خواهند شد.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: 3 شهید گمنان د سه نطه از شهرستان زاهدان و در مکانهای زائرسرای امام رضا(ع)، دانشگاه فرهنگیان و ستاد فرماندهی مرزبانی استان و دو شهید دیگر در منطقه سوم نیروی دریایی کنارک تدفین خواهند شد.

کوهکن اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین روش  سرمایه گذاری در بین نسل جوان است که این مهم، مهم ترین عامل ایستادگی در برابر دشمن و شکست آنها می باشد.

ارسال نظرات