سید ساجد یعقوبی
تربیت زینت انسان و مایه کمال بشر است بهترینو عالی‌ترین و غنی‌ترین نوع تربیت را تربیت اسلامی در سایه آموزه‌های قرآنی عنوان است.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۴۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
تربیت زینت انسان و مایه کمال بشریت است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین صفر یوسف زاده در دیدار با معاونان و مربیان پرورشی شهرستان نمین با بیان اینکه تربیت زینت انسان و مایه کمال بشر است بهترین، عالی‌ترین و غنی‌ترین نوع تربیت را تربیت اسلامی در سایه آموزه‌های قرآنی عنوان نمود.

امام جمعه شهرستان نمین در ادامه سخنان خود افزود: آموزش بدون پرورش انسان را به مرحله تباهی خواهد کشید و آثار زیان بار آن را بشر در عصر کنونی به وضوح مشاهده می‌کند و بر این اساس است که آرامش و طمانینه قلبی در جوامع تقریباً از بین رفته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی با تجلیل از اقدامات و برنامه‌های پرورشی آموزش و پرورش، متولیان امور تربیتی را مدیران و افسران تربیتی عنوان کرده که مسئولیت آنان در قبال دانش آموزان سنگین و اثرگذار است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز ضمن تبریک این هفته، به بیان جایگاه تربیت در اسلام پرداخته که هیچ مقوله‌ای به ارزش و اهمیت آن نمی‌رسد.

انوش جعفری خانقاه افزود: در سایه تربیت الهی و با وجود اقدس پیامبر بزرگوار اسلام و اخلاق بزرگوارانه و متعالی در جامعه عقب مانده و جاهلی اعراب چنان تاثیر گذاشت که تمدن بزرگ اسلامی را بنیان نهاده و آنان را شخصیت بخشید.

مدیر اداره به ارائه گزارش جامع از عملکرد معاونت پرورشی منطقه پرداخته و نیز با میزبانی مسابقات قرآن و ارتقاء امتیاز قرآنی از رتبه ۲۷ به رتبه ۴۷ و ایجاد اردوگاه ملی با تلاش و پیگیری مسئولین استانی و شهرستانی و اجرای ۲۰ برنامه ابتکاری دیگر را نمونه‌ای از اقدامات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیان کرده که در نوع خود کم نظیر است.

جعفری خانقاه تدوین طرح جامع تحول تربیتی و تصویب آن در شورای آموزش و پرورش را نقطه اوج اقدامات با برنامه و کارآمد آموزش و پرورش خوانده که اثرات آن در کلیه مدارس مشهود است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار