سید ساجد یعقوبی
سید هاشم یعقوبی گفت: معنویت سفر‌های راهیان نور موجب می‌شود تا تهاجم فرهنگی دشمن خنثی شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۲۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

معنویت سفر‌های راهیان نور موجب خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن است

سید هاشم یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: دفاع مقدس یک نهضت عظیم در دنیا است، همانگونه که با راحلت پیامبر اکبر(ص) اسلام به پایان نرسید و با شهادت امام حسین (ع) کربلا تمام نشد و تاریخ ساز شد، با پایان هشت سال جنگ تحمیلی دافع مقدس هم به پایان نرسید و این اتفاق به سبب راه اندازی یک نهضت بزرگ بود.

وی ادامه داد: با آغاز زمان راهیان نور و حضور میلیونی دعوت شدگان از سوی شهدا به سرزمنی های پاک مقدس ما هم به نوبه خود وظیفه داریم در این مناطق حضور پیدا کنیم و هرآنچه که باید از دهه اول انقلاب و دفاع مقدس را به زائرین عزیز توضیح دهیم.

سید هاشم یعقوبی بیان کرد: امروز بسیار نیاز است جوانان، نسل های سوم و چهارم را با فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت آشنا کرد، چرا که نسل های جدید در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور نداشتند و این حضور باعث می شود که با فرهنگ و ادبیات هشت سال دفاع مقدس که همان ادبیات و فرهنگ عاشوراست آشنا شوند و خود انتقال دهنده این فرهنگ به سایر دوستانشان باشند.

وی با اشاره به این که این ایام بهترین فرصت برای معرفی الگوها و اسطوره‌های هشت سال جنگ تحمیلی به جوانان است، افزود: راهیا نور و حضور در مناطق عملیاتی تبیین عزت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

این رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: یکی از رسالت هایی که بر دوش راویان فتح است روایت و ترویج صحیح اتفاقات  دوران جنگ تحمیلی است.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: راهیان نور حرکتی است که علاوه بر ابعاد معنویت افزایی فردی و درونی حاصل از اثر وضعی سرزمین نور و حماسه ها و رشادتهای رزمندگان اسلام، نوعی بسیج اجتماعی بی نظیر را رقم زده است.

یعقوبی با اشاره به اینکه معنویت سفرهای راهیان نور موجب می‌شود تا تهاجم فرهنگی دشمن خنثی شود تصریح کرد: شهادت یک حقیقت جاودانه و ماندگار بوده و جوانان با حضور در این اردوهای معنوی جایگاه شهدا و ایثارگران را درک می‌کنند و ادامه دهنده خون پاک شهدا خواهند بود.

ارسال نظرات