سازمان قضایی نیروهای مسلح با قاطعیت با جرایم برخورد می‌کند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) ‌بوشهر با اشاره به جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ‌با حفظ اسرار با هرگونه جرمی که مخل نظم و امنیت در نیروهای مسلح شود با قاطعیت برخورد قانونی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۱۶۶۱۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

سازمان قضایی نیروهای مسلح با قاطعیت با جرایم برخورد می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در نشست با  مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر نقش مهم این سازمان در ارتقاء اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی اظهار داشت: سازمان قضایی نیروهای مسلح بخشی از قوه قضاییه است که برای رسیدگی به جرایم  در نیروهای نظامی و انتظامی تلاش می‌کند.

وی‌ با اشاره به اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر سبب اقتدار این نیروها شده افزود: سازمان قضایی نیروهای منسلح استان بوشهر تاکنون با رعایت جایگاه کارکنان نیروهای مسلح، حفظ اسرار، حساسیت و قاطعیت کامل با هر گونه جرمی که مخل نظم و امنیت نیروهای مسلح شده برخورد قاطع کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح استان بوشهر تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی سازمان قضایی نیروهای مسلح با جرایم، سبب اقتدار این نیروها شده که این برخورد در راستای چارچوب قانونی و اجرای منویات فرمانده کل قوا ضامن سلامت، صیانت و اقتدار نیروهای مسلح در استان بوشهر شده است.

سردار رزمجو از اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در کنار آبهای خلیج فارس خبر داد و خاطر نشان کرد: در کنار آب‌های خلیج فارس نیروهای مسلح توانمند و مقتدر اعم از نیروهای نظامی و انتظامی در راستای ماموریت‌های محوله با توانمندی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازند.

وی، با اشاره به همدلی و اتحاد نیروهای مسلح استان بوشهر افزود: نیروهای مسلح استان بوشهر در کنار همه تهدیدات دشمنان در بخش‌های هوایی، دریایی، زمینی، انتظامی و پدافندی با اتحاد و انسجام کامل و استفاده از نیروهای توانمند از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و سرزمینی دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مسئولیت دادستان نظامی را مهم و سنگین دانست و گفت:  برای محمد مهدیان که به عنوان دادستان جدید نظامی استان بوشهرمعرفی شده آرزوی موفقیت و سربلندی می‌شود چراکه مسئولیت وی با توجه به پیچیدگی نوع تهدیدات دشمن، بسیار سنگین است.

منبع: پایگاه خبری، اجتماعی و تحلیلی سپاس

ارسال نظرات