همایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویر

همایش «دستبوسی مادران» به همت دبیرستان شاهدشهدای ادبی شهرستان فومن، پایگاه بسیج آیت الله اریب فومنی(ره) و هیئت انصارالحسین(ع) این شهرستان به مناسبت گرامیداشت مقام مادر در قالب طرح شهید بهنام محمدی در سالن شهدای خدمتگذار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۹۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، همایش «دستبوسی مادران» به همت دبیرستان شاهد شهدای ادبی شهرستان فومن، پایگاه بسیج آیت الله اریب فومنی(ره) و هیئت انصارالحسین(ع) این شهرستان به مناسبت گرامیداشت مقام مادر در قالب طرح شهید بهنام محمدی در سالن شهدای خدمتگذار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد.

همایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویر

در این همایش ۳۰۰ دانش آموز و به همراه مادران خود حضور داشتند. مهمانان ویزه این همایش نیز فرمانده سپاه ناحیه فومن، سرپرست اداره آموزش و پرورش، آیت الله قربانی مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت (ره) فومن که در این مراسم از مادر شهید «احمد عاطف» و خواهران سرداران شهید نظری و مرآت تجلیل به عمل اومد و در پایان دانش آموزان به دستان مادر خود بوسه زدند.

مدیر دبیرستان شاهد شهدای ادبی فومن در این مراسم با اشاره به اینکه این همایش حرکتی نمادین و ارزشی است، اظهارکرد: وظیفه آموزش و پرورش تنها تعلیم و تربیت نیست بلکه باید به دانش آموزان مهارت خوب زندگی کردن را بیاموزد.

همایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویر

بشیر حیدری با بیان اینکه برگزاری همایش دستبوسی مادران در راستای آموزش ارزش های فرهنگی به دانش آموزان است، گفت: قطعا آموزش مهارت‌های زندگی در راستای زندگی بهتر به دانش آموزان کمک می کند.

وی با اشاره به شخصیت بالای حضرت فاطمه زهرا (س)، بیان کرد: ایشان اسوه و الگوی همه زنان دنیا به ویژه زنان و مادران مسلمان و ایرانی است.

مدیر دبیرستان شهدای ادبی فومن در ادامه با تأکید براینکه این همایش با هدف معرفی و شناخت بیشتر دانش آموزان با صفات و ویژگی فردی و اجتماعی این بانوی گرامی اسلام است، گفت: آشنایی و شناخت بیشتر ائمه اطهار به زندگی آینده دانش آموزان کمک می کند.

 همایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویرهمایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویرهمایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویرهمایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویرهمایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویرهمایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویرهمایش دست بوسی مادران در فومن برگزار شد+تصاویر

انتهای پیام

ارسال نظرات