امضای تفاهم همکاری بین پارک علم و فناوری و شرکت گاز استان

تفاهم نامه همکاری با هدف ارتقاء حوزه فناوری و کسب و کارهای دانش بنیان و تامین نیازهای فناورانه بین شرکت گاز و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری امضاء شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۹۱۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ طی نشستی با حضور اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری وسیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز استان دو طرف تفاهم نامه همکاری امضا کردند

در این نشست مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: یکی از سیاست های این شرکت استفاده از پتانسیل های علمی استان در جهت پیشبرد اهداف شرکت گاز استان و چشم اندار این شرکت به عنوان سرآمدی پایدار در سطح کشور است.

وی افزود: یکی از مصادیق ساختارهای علمی، پارک های علم و فناوری هستند که علاوه بر ظرفیت علمی توان اجرایی و تولید محصول را نیز دارند.

وی با اشاره به پنج دهه خدمت رسانی شرکت گاز در کشور خاطر نشان کرد هم اکنون میزان ضریب نفوذ گاز در حوزه شهری 99.3 درصد و در حوزه روستایی 86.8 درصد است و شرکت گاز استان هشتمین استان برتر در سطح کشور معرفی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تاکید کرد بعد از پنجاه سال توسعه شبکه گاز نیاز به تغییرات بنیادین در سیاست های شرکت ملی گاز احساس می شود که این تغییرات پیوند بین صنعت گاز، دانشگاه و شرکت های دانش بنیان و اصلاح ساختار و مهیا نمودن شرایط جهش است.

 وی در پایان اظهار امیدواری کرد، انعقاد تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری زمینه استفاده از فناوری های جدید در جهت بهره مندی مردم و ارائه خدمات با کیفیت را فراهم خواهد نمود.

دکتر اسماعیل پیرعلی، رییس پارک علم و فناوری استان نیز خدمات شرکت گاز را قابل تقدیر دانست و افزود: پارک علم و فناوری با توجه به وظایف خود ظرفیت خوبی را هم از نظر منابع انسانی و نیروی توانمند و هم در حوزه فناوری و محصولات دانش بنیان در استان ایجاد کرده است که رشد این توانمندی به مشارکت سایر دستگاه ها در استفاده از خدمات و محصولات این شرکت ها نیاز دارد.

 وی خاطر نشان کرد ضمانت اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری، رضایت دستگاه هایی که از خدمات شرکت های دانش بنیان و فناور استان بهره مند شده اند را در بر داشته است.

 پیرعلی با اشاره به خدمات شرکت گاز و هزینه صرف شده در روستاهای صعب العبور، نیاز به اشتغال پایدار و اجرای طرح هر روستا یک اشتغال فناور جهت جلوگیری از مهاجرت معکوس را از ضروریات دانست و تاکید کرد: این امر با کمک شرکت های دانش بنیان امکان پذیر است.

در پایان این جلسه، تفاهم نامه همکاری با هدف ارتقاء حوزه فناوری و کسب و کارهای دانش بنیان، تامین نیازهای فناورانه شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری، برگزاری همایش های علمی و فناوری مشترک، شبکه سازی و ایجاد کردیدور علم و فناوری و دیگر زمینه ها به امضا دوطرف رسید.

ارسال نظرات