مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام :
سرهنگ شاکرمی ، در جمع روئسای دانشگاه های ایلام و اعضای قرارگاه راهیان نور دانشجویی علم الهدی گفت: تعداد 1500 نفر از دانشجویان از هشتم تا 27 اسفند ماه سال جاری در قالب اردوهای راهیان نور دانشجویی برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۰۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در جمع روئسای دانشگاه های ایلام و اعضای قرارگاه راهیان نور دانشجویی علم الهدی ، با اشاره به برکات و دستاوردهای راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی ،  عنوان کرد: سپاه با کمک دانشگاه های سطح استان این آمادگی را دارد که از تمام ظرفیت های خود از جمله  اسکان ، حمل و نقل ، یادمانها  و ... برای برگزاری هرچه بهتر اردوهای راهیان نور دانشجویی استفاده کند .

وی با اشاره به اعزام ده هزار از دانش آموزان به مناطق عملیاتی شمال غرب  ، غرب و جنوب  در سال 96 و اعزام همین تعداد در سال 97 ، اظهار داشت: هفتم اسفند ماه ، کار اعزام ده هزار دانش آموز به پایان خواهد رسید و از هشتم اسفند اعزام کاروانهای راهیان نور دانشجویی آغاز خواهد شد و با برنامه ریزی به عمل آمده تعداد 1500 نفر تا 27 اسفند ماه 97  به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد .

وی با اشاره به عزم سپاه در خصوص بالا بردن سطح رسانه ای راهیان نور ، نسبت به سالهای گذشته ، گفت: برنامه کلان برای حضورمنسجم کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان در حال تهیه و تدوین است که به مستند سازی و تولید رسانه ای  اردوهای راهیان نور کمک شایانی خواهد کردو به عنوان پایه کار راهیان نور در سال 98-97 دنبال خواهد شد.

 

ارسال نظرات