نمایشگاه صنایع دستی در کاروانسرای صفوی شهرری افتتاح شد

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آغاز فعالیت نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان شهرری در کاروانسرای صفوی تا10فروردین سال 98 خبرداد.
کد خبر: ۹۱۱۵۰۲۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، فرهاد افشار در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: به منظور استفاده از ظرفیت گردشگران نوروزی برای معرفی بیش از پیش آثار هنرمندان شهرری، نمایشگاهی در محل تاریخی کاروانسرای صفوی واقع در خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دایر شده است.

افشار با اشاره به اینکه مرمت این محل تاریخی به همت شهرداری تهران انجام شده و محل مناسبی برای برپایی نمایشگاه های مناسبتی و فصلی محسوب می شود، افزود: بازدیدکنندگان علاوه بر حضور در نمایشگاه و آشنایی با صنایع دستی، از فضای تاریخی این مکان نیز بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه زمان فعالیت نمایشگاه صنایع دستی را از 5 اسفند 97 تا 10 فروردین 98  است، افزود: 30 غرفه در زمینه های هنری نظیر مصنوعات فلزی، سرمه دوزی، قلم کاری، تراش سنگ های قیمتی، سفال، نقاشی روی شیشه، سراجی چرم، گلیم و جاجیم در فضای کاروانسرا دایر شده است.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: حمایت از هنرمندان کارآفرین و ترویج هنر صنایع دستی شهرری از مهمترین اهداف این طرح است که برای هفتمین سال پیاپی اجرا شد.

مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی با حضور شهردار منطقه 20، فرماندار ویژه شهرستان ری ،معاون وزیرکشور در امور بانوان ، معاون و مشاور سازمان فنی حرفه ای کشور، مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور، معاون و مشاور بانک توسعه تعاون، معاون صندوق کارآفرینی امید در امور زنان،معاون استاندار تهران در امور زنان و خانواده و تعدادی از مدیران ارشد منطقه 20 برگزار شد.

بر اساس این گزارش نمایشگاه صنایع دستی واقع در کاروانسرای صفوی با مشارکت اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرری برپا شده و از ساعت 10 تا 22 پذیرای علاقه مندان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار