جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج:

ایران اسلامی بعد از 40 سال به پختگی و تجربه رسیده است

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج گفت: ملت ایران در گام دوم انقلاب و در چله دوم انقلاب اسلامی باید جامعه و تمدن اسلامی را تشکیل دهند.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۰۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار رضا لطیفی، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج در مجمع عالی هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندان استان گفت: کارمندان و نخبگان باید در راستای بهبود وضعیت نظام کارمندی و اداری استان  با برنامه ریزی و نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بیان کرده اند در حد کارمند تراز انقلاب در راستای خدمت گذاری به مردم گامهای موثری بردارند.

وی افزود: 40 سال از انقلاب علیرغم توطئه ها، فتنه ها و اتفاقات زیادی که رخ داد گذشت، ایران اسلامی با تمات تهدیدات که از ابتدای انقلاب  تا کنون با آن روبه رو بوده به رشد، تجربه و پختگی رسید و جشن چهل سالگی خود را گرفته است و نیاز است برای گام برداشتن در گام دوم انقلاب طبق فرامین مقام معطم رهبری  حرکت کنند تا به موفقیت های بیشتری دست یابند.

سرهنگ لطیفی با تاکید بر این مطلب که انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی، دولت اسلامی،جامعه اسلامی و تمدن اسلامی 5 گام کلی رهبر انقلاب اسلامی است که برای ملت ایران معین شده است، ادامه داد: در گام دوم انقلاب و در چله دوم انقلاب اسلامی ما باید به جامعه و تمدن اسلامی برسیم.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در امور اقشار بسیج اظهار داشت: کارمندان و نخبگان باید با ارائه راهکار های مناسب و رعایت منشور اخلاق کارمندی در راستای تحقق دولت اسلامی، جامعه و تمدن اسلامی گام بردارند.

 

 

ارسال نظرات