نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

انقلاب اسلامی هویت زن مسلمان را در دنیا احیا کرد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی طلایی‌ترین دوران زنان ایرانی را رقم زده است گفت: انقلاب اسلامی هویت زن مسلمان را در دنیا احیا کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۰۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر دیروز در دیدار با اعضای بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: بزرگترین هدف انقلاب، تمدن‌سازی اسلامی بود که بتوانیم در سایه آن مطالبات کتاب خدا و اهل بیت(ع) را تامین کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نخستین بخش تمدن‌سازی اسلامی دگرگونی حکومت شاهنشاهی بود گفت: دیکتاتورها ذره‌ای برای کرامت انسانی ارزش قائل نیستند و خیانت‌های زیادی در دوران پهلوی در ایران اتفاق افتاد که بدترین آن از بین رفتن هویت زن مسلمان ایرانی بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث احیا شدن هویت زن مسلمان در دنیا شد خاطرنشان کرد: اندیشه فمنیستی و زندگی در سایه حکومت لیبرال غربی در دوران پهلوی باعث از بین رفتن هویت زن مسلمان ایرانی شد اما انقلاب اسلامی جایگاه زن را به‌درستی در جامعه تبیین کرد.

آیت‌الله فلاحتی اظهار داشت: "مرضیه هاشمی" و "ادواردو آنیلی" دو نمونه از کسانی هستند که تحت تاثیر انقلاب اسلامی و با مطالعه، اسلام آوردند و شیعه شدند؛ این دو نمونه نشان‌دهنده عظمت انقلاب اسلامی ایران هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زن مسلمان امروزی فرصت دارد که آرمان‌گرا و مطالبه‌گر باشد افزود: انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای حضور زن در جامعه به‌وجود آورده و زنان می‌توانند ضمن حضور فعال در جامعه به عفت و حجاب خود پایبند باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی طلایی‌ترین دوران زنان ایرانی است تصریح کرد: عاملی که باعث می‌شود یک مادر فرزندش را در راه خدا بدهد اما آرامش داشته باشد این است که زن مسلمان هویتش را یافته و می‌داند که در حکومت اسلامی زندگی می‌کند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار مرکز و سایت علیه جمهوری اسلامی به‌ویژه مذهب شیعه به طور شبانه‌روزی کار می‌کنند خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری همه این دشمنی‌ها به خاطر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزود: متاسفانه رسانه ملی در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بسیار ضعیف عمل کرده و متولیان فرهنگی ما نیز در این زمینه دغدغه‌مند نیستند؛ بعضی از نمایندگان مجلس در تبلیغات انتخاباتی خود از هنجارشکنی‌ها حمایت می‌کنند تا رای بیاورند و این باعث تاسف است.

وی با بیان اینکه دشمن با ابزارهای گسترده در پی از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است گفت: مانع حکومتی در برابر ما نیست و فقط اراده ضعیف و محافظه‌گری باعث به وجود آمدن این شرایط شده است؛ برای ما بسیار سخت است که هر روزه شاهد ترویج بی‌عفتی و ولنگاری در خیابان‌ها باشیم‌.

انتهای پیام/ن

ارسال نظرات