با همت حوزه علمیه حضرت نرجس خاتون(س):

جلسه آموزشی طب اسلامی،ایرانی در زاهدان برگزار شد

استاد حوزه و دانشگاه و مشاور در زمینه طب اسلامی ، ایرانی و مدرس طب و سلامت در زاهدان گفت: دشمنان سبک زندگی ما را تغییر دادندو می خواهند الگوی زندگی فاطمی و علوی را از ما بگیرند تا مردم دچار بیماریهای روحی شوند.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۶۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه آموزشی طب ایرانی اسلامی، با همت حوزه علمیه حضرت نرجس خاتون(س) با حضور خواهران بسیجی و طلبه پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران نرجس خاتون(س) و نورالمبین در زاهدان برگزار شد.
 
حجت الاسلام محمدحسن کاوری، استاد حوزه و دانشگاه و مشاور در زمینه طب اسلامی، ایرانی و مدرس طب و سلامت در این جلسه، یکی از مشکلات جامعه امروزی را وضعیت سلامت افراد دانست و گفت: یک انسان سالم باید از بعد رفتاری و جسمانی دارای سلامت باشد.
 
وی با اشاره به این مطلب که عقل سالم در بدن سالم است، افزود: طبق آمار رسمی از وزارت بهداشت، ۲۰ میلیون نفر در کشور با اختلال کبدی مواجهه هستند، از هر ۳ ایرانی ۱ نفر مشکل خونی دارد، هفت میلیون دیابتی، ۱۳ میلیون ناباروری داریم.
 
حجت الاسلام کاوری با تاکید بر این مطلب که  ۹۸ درصد مردم ایران از یک بیماری رنج می‌برند که این یک وضع عادی نیست، ادامه داد: هزار پا در کشور به خاطر دیابت قطع شده، در سال ۶۰ هزار مرگ و میر بخاطر سرطان بوده،که این آمارها نشان می دهد کشور ما رسما دچار نسل کشی شده است.
 
استاد حوزه و دانشگاه و مشاور در زمینه طب اسلامی، ایرانی و مدرس طب و سلامت گفت: دشمنان سبک زندگی ما را تغییر دادند و می‌خواهند الگوی زندگی فاطمی و علوی را بگیرند تا مردم دچار بیماری‌های روحی شوند.
 
این مسئول تصریح کرد: پوشیدن چادر مشکی به این خاطر است که هیچ فردی نظر سو به زنان نداشته باشد، چادر مشکی باعث سردی طرف مقابل می‌شود و بی میلی می‌آورد و مزاحمت برای خانم‌های با حجاب کمتر است.
 
وی بیان کرد: 20 درصد طلاق رسمی  و ۴۰ درصد طلاق ها عاطفی هستند افراد با هم زندگی می‌کنند، ولی می‌سوزند و می‌سازند، که عوارض طلاق عاطفی بدتر از طلاق فیزیکی بوده و بر روی بچه‌ها تاثیر گذار است که متاسفانه ایران  رتبه سوم دنیا را در مشکلات خانوادگی دارد.
 
کاوری اظهار داشت: دشمنان ما از طرق دیگر نمی‌توانند نفوذ کنند بر روی پوشش و تغییر دادن برنامه غذایی مسلمانان کار می‌کنند، که متاسفانه با تغییر پوشش و برنامه غذایی اتفاقاتی در کشور ما افتاده که مردان سرد مزاج و زنان گرم مزاج و بازار بی حیایی زیاد شده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: یک حوزوی باید پاسخگوی نیاز‌های الگویی مردم باشد، جامعه ما یک جامعه آسیب زده است، سبک زندگی و الگو‌های ما تغییر کرده است.
 
ارسال نظرات