معاون فرمانداری شهرستان بدره گفت: باید از حداقل امکانات نهایت بهره برداری کرد و با هماهنگی و هم‌فکری اعضای شورای ترافیک، مشکلات در این حوزه را به حداقل ممکن کاهش داد.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۰۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، هرسال در ایام نوروز و فصل بهار جمع زیادی از هم‌وطنانمان برای استفاده از طبیعت بکر و زیبا و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی شهرستان بدره را انتخاب کرده و به این منطقه مسافرت می‌کنند. حجم بالای مسافرت از یک طرف و کمبود امکانات و زیرساخت‌های حوزه شهری از سوی دیگر مشکلاتی را برای مردم و مسافرین ایجاد می‌کند.

به همین منظور و برای کاهش مشکلات و موانع ترافیکی نشستی در محل فرمانداری شهرستان بدره برگزار شد.

عبدالرضا یاری معاون فرمانداری بدره که ریاست نشست را برعهده داشت به حجم بالای مسافرت‌ها در ایام نوروز به شهرستان گردشگری بدره اشاره کرد و گفت: باید از حداقل امکانات نهایت بهره را برد و با هماهنگی و همفکری اعضای شورای ترافیک، مشکلات در این حوزه را به حداقل ممکن کاهش داد.

اصلاح برخی  معابر و خیابان‌ها برای روان کردن ترافیک، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و حضور پر رنگ پلیس در سطح معابر شهر برای کمک به مردم و گردشگران از مصوبات این نشست بود.

ممنوعیت هرگونه حفاری درسطح کلیه خیابان‌ها و معابر از 15 اسفند 97 تا 15 فرودین 98 ازدیگر مصوبات شورای ترافیک شهرستان بدره بود.

اضافه می‌شود شهرستان بدره در 80 کیلومتری جنوب شرقی شهر ایلام به علت آب و هوای مناسب، طبیعتی بکر، زیبا و جاذبه‌های فراوان تاریخی و گردشگری در طول سال و به ویژه فصل بهار، مقصد گردشگری جمع زیادی از مردم کشور و گردشگران خارجی است.

 

ارسال نظرات