مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از ایده‌های مبتکرانه و خلاقانه جوانان که منجر به اشتغالزایی شود حمایت می‌کنیم
کد خبر: ۹۱۱۳۲۹۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
ورزش و جوانان استان اردبیل از ایده‌های مبتکرانه جوانان حمایت می‌کند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، طی مراسمی که با حضورآقاخانی مدیرکل و نگاهی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و رئیس پارک علم وفناوری استان اردبیل برگزار شد مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از ابراهیم پور رئیس پارک علم وفناوری استان اردبیل که همواره برای حمایت از جوانان خلاق و ایده آور تلاش کرده وحامی جوانان بوده بااهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

بهرام آقاخانی در این مراسم که درپارک علم وفناوری استان اردبیل برگزار شد بااشاره به ایده‌های نو وسودآورگفت: از ایده‌های مبتکرانه، نو و خلاقانه جوانان که منجر به اشتغالزایی در استان و کسب درآمد شود استقبال و با اعطای تسهیلات و وام حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: جوانانی که در پارک علم وفناوری فعالیت دارند و با یک ایده نو وارد کسب و کار شدند بسیار توانمند هستند و در واقع گلچینی از جوانان توانمند را می‌توان در پارک علم وفناوری پیداکرد ماهم در راستای پیشرفت کاری و به ثمر رساندن ایده‌ها از این جوانان بااعطای وام و تهسیلات حمایت خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه گفت:: در راستای حمایت از جوانان، اداره کل ورزش و جوانان و پارک علم وفناوری استان جلسه مشترکی با دبیران سمن‌ها و هیات‌های ورزشی در روز‌های آتی خواهد داشت.

در ادامه ابراهیم پور رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تجاری سازی ایده‌ها وطرح‌ها در شرکت‌های مرتبط با پارک علم وفناوری را ضروری دانست و گفت: تجاری سازی ایده‌های موجود در ارزآوری و سودمناسب راهگشا خواهد بود.

وی افزود: ۵۳ نفر از جوانان در پارک علم وفناوری در زمینه استارتاپ ویکند‌ها فعالیت می‌کنند که لازم است از این جوانان حمایت شود.

همچنین در پایان این جلسه از ۹ نفر از جوانان فعال استارتاپ ویکند تجلیل وقدردانی شد.
ارسال نظرات