سید ساجد یعقوبی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل،
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از امحاء مقادیر انبوهی لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی و نوشیدنی به ارزش ۱۶۲ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۴۸۹ ریال در اردبیل خبرداد.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۴۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی فاسد در اردبیل امحا شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی رحیمی آذر صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: مقادیر انبوهی لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی و نوشیدنی به ارزش بیش از 162 میلیون و 175 هزار ریال در اردبیل امحا شد.

وی افزود: این اقدام که به صورت انبوه و در انواع مختلف امحا شد در 6 ماه اخیر از متخلفان در این حوزه‌ها در استان کشف و ضبط شده بود که با صدور دستورات لازم زمینه برای امحای این میزان اقلام کشف‌ شده فراهم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: برخورد قاطع با متخلفان و سودجویان در جامعه به ویژه در بحث سلامت از جمله اقدامات مهمی است که در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد و به شدت با متخلفات در این حوزه برخورد خواهیم کرد.

رحیمی آذر تصریح کرد: در این زمینه نقش همکاری و مشارکت مردمی نیز مهم و خطیر بوده و انتظار می‌رود مردم با مشاهده موارد مشکوک در حوزه تهدید امنیت غذایی و سلامت عمومی این موارد را گزارش کنند تا رسیدگی لازم به آنها انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در زمینه برخورد با عاملان تهدید سلامت و امنیت غذایی مردم هماهنگی و مشارکت همه‌جانبه‌ای بین دستگاه‌های مرتبط در این حوزه وجود دارد.

ارسال نظرات