نیروهای مسلح کشورمان پاسخ حادثه تروریستی اخیر را خواهند داد

امام جمعه دیلم گفت: عملیات تروریستی اخیر فاقد ارزش نظامی است و قطعا با پاسخ مناسب نیروهای مسلح به ویژه سپاه مقتدر کشورمان مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۵۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری امروز در خطبه‌های نمازجمعه  با تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین که به‌نام روز مادران و همسران شهدا نامگذاری شده اظهار داشت : اگر صبر و مقاومت این عزیزان نبود ما نمی‌توانستیم جنگ را اداره کنیم و بردباری و ایثار و گذشت آن‌ها بود که رزمندگان بدون کمترین دغدغه راهی جبهه‌های نور علیه ظلمت شدند.

امام جمعه دیلم بیان داشت : خانواده شهدا  دو نوع مجاهده دارند یکی در تربیت مجاهد و شهید و روانه‌کردن آنها و دوم  پیام‌رسانی خون شهدا و  وظیفه مسؤولان حفظ حریم خانواده معظم شهدا وایثارگران و جانبازان است.

وی با تسلیت شهادت پاسداران و مرزبانان حادثه تروریستی اخیر گفت : هدف از این حرکت ناجوان‌مردانه و ددمنشانه تحت شعاع قرار دادن حضور حماسی و تماشایی مردم در ۲۲ بهمن‌ماه  و همچنین گرادادن به کنفرانس ورشو و خدشه‌دار نمودن امنیت ملی کشور و ناامن نشان دادن شهرهای مرزی و کند نمودن خدمات نظام در این شهرها ، جبران شکست در میادین نبرد سوریه و عراق و یمن و هماهنگی با مثلث غربی ، عربی و عبری در جنگ ترکیبی علیه نظام بود.


حسینی بوشهری بیان داشت : البته این عملیات‌ها فاقد ارزش نظامی است و قطعا با پاسخ مناسب نیروهای مسلح ما به‌ویژه سپاه مقتدر ما مواجه خواهد شد. همسایگان ما هم حسن همجواری را رعایت کنند اجازه ندهند خاک آن‌ها سکوی پرش تکفیری‌ها را فراهم کند ، نا امنی اگر توسعه پیدا کند دامن‌گیر همه خواهد شد ، جریان صدام و داعش نمونه‌های بارز آن هستند ، مردم ما سرد و گرم جنگ را چشیده‌اند و با شهادت بیگانه نیستند.

وی تصریح کرد: ما قطعا حق دفاع را برای خودمان محفوظ می‌دانیم و نمی‌توانیم شاهد پرپر شدن عزیزان‌مان توسط مشتی خودفروخته به اجانب باشیم و صحنه‌گردانان اصلی هم قطعا از انتقام ملت ایران مصون نخواهند بود.

امام جمعه دیلم در پایان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری عنوان داشت : رهبری در این بیانیه مهم و راهبردی نقشه راه را درعرصه‌های مختلف علمی ، اخلاقی ، اقتصادی ، عدالت اجتماعی ، پیشرفت و استفاده از ظرفیت‌های استفاده نشده را ترسیم نمودند و مخاصب این پیام عمدتأ جوانان بودند که باید با درک شرایط گذشته و حال به آینده بیندیشند و درحفظ و حراست نظام اسلامی تلاش نمایند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات