خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند:

به برکت حضور مردم و امدادهای خداوند انقلاب در اوج اقتدار و عزت است

امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: چهل سال است که هر رئیس جمهوری در آمریکا روی کار آمده رجزخوانی و عربده‌کشی کرده، تهدید و تحریم می‌کند اما به برکت حضور مردم و امدادهای خداوند انقلاب در چهل سالگی خود به اوج اقتدار و عزت رسیده است.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۳۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

به برکت حضور مردم و امدادهای خداوند انقلاب در اوج اقتدار و عزت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان نهاوند با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره آل عمران اظهار داشت: اگر خیری به شما برسد دشمنان ناراحت خواهد شد، اگر مصیبتی به شما برسد دشمنان خوشحال خواهند شد و خداوند در این آیه به ما راهکار نشان می‌دهد، اگر مقاومت کنید و تقوا پیشه کنید و با خدا باشید، توطئه دشمنان به خودشان بر خواهد گشت.

وی بیان داشت: چهل سال است که هر رئیس جمهوری در آمریکا روی کار آمده رجزخوانی و عربده‌کشی کرده، تهدید و تحریم می‌کند اما به برکت حضور مردم و امدادهای خداوند انقلاب در چهل سالگی خود به اوج اقتدار و عزت رسیده است.

امام جمعه شهرستان نهاوند تصریح کرد: استکبار جهانی قصد دارد ایران اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و به خود وابسته کند اما مردم ایران همواره هوشیار بوده و پای آرمان‌های امام(ره) و شهدا ایستاده‌اند و این را با به ثمر نشاندن 200 هزار شهید گلگون کفن به ثبت رسانده‌اند .

وی گفت: مردم ایران اسلامی با وجود همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها که از ابتدای روی کار آمدن انقلاب علیه ایران صورت گرفته ایستادگی کرده و امسال با عزت و اقتدار جشن چهل سالگی انقلاب را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کند تا کور شود هر آنکه نتواند دید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات