خبرهای داغ:
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: پادزهر توطئه و فتنه غرب، ایستادگی از جنس ایستادگی شهیدان است.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۳۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

پادزهر توطئه و فتنه غرب، ایستادگی از جنس ایستادگی شهیدان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار رسول سنایی‌راد در آیین راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ملایر اظهار داشت: آمریکا و هم پیمانانش دنبال سرنگونی نظام بودند و طرح تابستان داغ را در سر می پروراندند، اما ملت ایران با صبوری و بصیرت داغ تابستان داغ را بر دل ترامپ گذاشتند.

وی با تشریح چگونگی دوران رژیم طاغوتی پهلوی رضاخان و محمدرضا شاه و ضربه هایی بزرگی که به نظام جمهوری اسلامی وارد شد، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب، نظام جمهوری اسلامی جایگزین رژیم طاغوتی پهلوی شد که نه تنها به بیگانگان باج نمی دهد، بلکه الهام بخش مظلومان جهان است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا بیداری اسلامی را اتفاق بزرگ امروز در غرب آسیا دانست و افزود: یکی از نمونه‌های بارز و خروجی‌های این بیداری اسلامی حزب الله لبنان است.

سردار سنایی راد با اشاره به کشتار مردم بی دفاع جنوب لبنان به سرکردگی رژیم صهیونیستی گفت: امروز در منطقه غرب آسیا هیچ تصمیمی بدون اراده «سیدحسن نصرالله» که فرزند این انقلاب و ولایت است، گرفته نمی‌شود؛ این عزتی است که بیگانگان چشم دیدن آن را ندارند.

وی با بیان اینکه تصور بیگانگان طی قرن‌ها آقایی و صیانت بر دنیا است، گفت: این صیانت توسط انقلاب اسلامی در ایران و در سایر کشورهای تحت سلطه آنها به خطر افتاده و به همین دلیل به دنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بودند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: دشمنان در این خیال بودند که انقلاب اسلامی به 40 سالگی نخواهد رسید و طرح تابستان داغ را با حربه جنگ اقتصادی و تشدید تحریم‌ها علیه کشور ما به راه انداختند.

سردار سنایی‌راد همچنین به نشست آمریکایی صهیونیستی 25 بهمن ماه در لهستان اشاره و بیان کرد: آنها به زعم خودشان می‌خواهند مولفه‌های قدرت ما را که یکی از آنها توان نظامی و موشکی است، مورد هدف قرار دهند.

وی بیان کرد: آنها کشوری می‌خواهند که در منطقه در کنار عربستان در اختیار آنها باشد، کما اینکه قبل از انقلاب 2 پایه امنیت ملت غرب ایران و عربستان بود و هزینه با پول ملت ایران و نفعش برای غرب بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا افزود: امروز اروپایی‌ها هم منافقانه دنبال طرحی برای سرگرم سازی ملت ایران هستند.

به گفته وی پادزهر توطئه و فتنه غرب، ایستادگی از جنس ایستادگی شهیدان است و انقلاب اسلامی به برکت مبارزات جهادی مبارزان مسلمان به پیروزی رسید که زیر شکنجه تنها الهام بخش آن پیام الهی مبتنی بر استقامت بود.

سردار سنایی راد همچنین به خاطرات و رشادت های «مرضیه دباغ» یکی از مبارزان قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: به گفته وی آیه استقامت، الهام بخش استقامت ما بود و مبارزی است که امام خمینی(ره) از «مرضیه دباغ» به عنوان فردی که امتحان پس داده و در امتحان سخت قبول شده است، یاد می کند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ما نقشه دارند و به دنبال کوتاه کردن دست ایران از منطقه و فرامنطقه هستند بیان کرد: طرف ما آمریکا است و می گوییم در مقابل شما ایستاده ایم و برخلاف این عصبانیتتان، مقاومت می کنیم تا در پیشگاه شهیدان و امام شهیدان رو سفید باشیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: امروز این پیام را ملت ایران به دیوار می کوبند که امثال ترامپ باید توَهُم شکست ملت ایران را به گور ببرند، همانطور که پیشینیان آنها تصور می کردند با حمایت از امثال صدام جمهوری اسلامی را به شکست خواهند کشید.

سردار سنایی راد ادامه داد: ملت ایران از جنس همان انقلابیونی هستند که در راه خدا استقامت و صبوری را برگزیدند و صبورانه و با بصیرت همراه ولایت هستند، ولایتی که همگامی با او عین عزت و افتخار است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات