همزمان با دهه فجر فاطمی..

چهل پیر غلام کوهبنانی تجلیل شدند.

همزمان با دهه فجر فاطمی ️ تجلیل از ۴۰ پیر غلام اهلبیت با حضور جمعی از مسولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جماعت مساجد،ذاکرین و مداحان اهلبیت در حسینیه حضرت قمربنی هاشم به همت️ کارگروه هیات های مذهبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۲۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در این مراسم حجت الاسلام احمد رضا قربانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت با توجه به شکل گیری مثلث اسلامی ،الهی و دینی به رهبری حضرت امام(ره) و پشتیبانی مردم انقلاب اسلامی شکل گرفت .

وی ابراز داشت چون در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیات های مذهبی شهرستان مراسم تجلیل از چهل پیر غلام را در دستور کار قرار داد . 

حجت الاسلام قربانی افزود باید انقلاب اسلامی را پاس بداریم امنیت امروز را مدیون رشادت ها و پایداری امام راحل(ره) هستیم در حالی که شعارهای اول انقلاب با امروز یکی است لذا امروز شاهد صدور انقلاب هستیم .

وی خاطر نشان کرد مداحان و ذاکرین اهلبیت باید در کنار سایر اقشار حضور حداکثری در مراسم یوم الله 22 بهمن داشته باشند و هیات های مذهبی با پرچم و شعار مناسب در مراسم این روز حضور پیدا کنند .

....

در ادامه حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت در ایام دهه فجر فاطمی قرار داریم در جمعی که پیرغلامان انقلاب قرار دارند .

وی تاکید نمود انقلاب ما از میان هیات های مذهبی در مساجد و تکایا آغاز شد در حالی که اساس انقلاب مجالس اهلبیت است البته حضرت امام خمینی (ره) به مجالس اهلبیت اهمیت می دادند. 

امام جمعه کوهبنان افزود هیاتی ها توانستند پیام و کلام امام را در اوج خفقان به مردم عاشق و دلداده ولایت منتقل کنند و روحانیت و مداحان در انتقال این پیام اثر گذار بودند.

وی خاطر نشان کرد انقلاب اسلامی فضای خدمت به اهلبیت را برای مداحان رقم زد که آنان بی ادعا گام بر می دارند و در حقیقت انقلاب را همین هیاتی ها حمایت کردند .

حجت الاسلام جعفری تصریح نمودباید پیرغلامان قدر جوانان و نوجوانان را بدانند به آنان فرصت خدمت در هیات ها را بدهند هیچ عزتی بالاتر از نوکری اهلبیت نیست  چون این شغل تا آخرین لحظه زندگی بازنشستگی ندارد .

حجت الاسلام جعفری بیان داشت هر چه ما داریم از محرم ،صفر و فاطمیه است که رزق و روزی سال ما را  تامین می کنند با شعار یا حسین و یا فاطمه و...می توانیم بر دشمنان تسلط پیدا کنیم .  

وی گفت رهبر معظم انقلاب اسلامی  خود در راستای ترویج فرهنگ اهلبیت و برگزاری مجالس و محافل پیش قدم هستند باید تلاش کنیم محبت اهلبیت را در دل خود جای دهیم و آن را تقویت کنیم .

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد بیست خصلت به محب اهلبیت در دنیا و آخرت داده می شود که زهد ،حرص در عمل خیر، عشق به عبادت ،توفیق توبه قبل از فوت ،شب زنده داری ، توجه بر امر و نهی الهی ،صورتی نورانی ،شفاعت اهلبیت،تاج عزت ،وارد شدن به بهشت و.... از جمله آنها هستند . 

ارسال نظرات