پرداخت تسهیلات به طرح‌های فناورانه

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به طرح‌های فناورانه از نوع توسعه کسب و کار، تحقیق و توسعه، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن موبایل و شرکت‌های نوپا تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۰۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از پرداخت تسهیلات به طرح های فناورانه خبر داد.

محمدکاظم منزوی گفت: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در توسعه، ارتقای کاربرد ارتباطات و فناوری اطلاعات، کیفیت تولیدات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، صدور کالاها، حمایت از طرح ها و پروژه‌های تحقیقاتی منتهی به تولید نمونه صنعتی یا آزمایشگاهی با شرایط ویژه تسهیلات پرداخت می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: نرخ این تسهیلات 4 تا 10 درصد بنا به شرایط و نوع طرح متغیر است.

وی اضافه کرد: افراد واجدالشرایط و دارنده مجوز در حوزه صنعت، معدن و تجارت می‌توانند جهت بهره‌مندی از این مزیت به واحد تسهیلات این سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

منزوی بیان کرد: طرح‌های فناورانه از نوع توسعه کسب وکار، تحقیق و توسعه، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن موبایل و شرکت‌های نوپا مشمول دریافت این تسهیلات هستند.

ارسال نظرات