دیدار با خانواده شهید اصلان موسایی در شهرستان فارسان

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به همت حوزه ادارات فارسان با خانواده شهید اصلان موسایی دیدار و از ایشان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۳۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به همت پایگاه امیرالمومنین(ع) حوزه ادارات فارسان با خانواده شهید اصلان موسایی دیدار و از ایشان تجلیل شد.

فرمانده حوزه ادارات شهرستان فارسان ضمن تبریک دهه فجر در خصوص این شهید والا مقام گفت : شهید اصلان موسایی فرزند یکی از شهدای برجسته بسیجی بود که در سال 1345 در شهرستان فارسان به دنیا آمد.

شهید در همان دوران نوجوانی به یکی از سربازان حضرت روح الله تبدیل شد و با فعالیت های انقلابی خود امام را در پیروزی انقلاب یاری کرد. سپس به ندای امام خود لبیک گفت و به جبهه های حق علیه باطل شتافت تا امام و امت اسلام را با خون خود یاریی نماید و در تاریخ 1364 در بمباران شیمیایی منطقه تپه نور غرب، جان خود را فدا کرد و به خیل عظیم شهدا پیوست.

وی در ادامه عنوان کرد: به لطف خدا امت شهید پرور همچنان تا آخر پای خون شهدا ایستاده اند و قدردان فداکاری ها و دلاور مردی های این شهدا خواهند بود.

در این دیدار جمعی از مسئولین به خصوص کارکنان شبکه بهداشت فارسان پیشگام بودند که در پایان برنامه با اهدای لوح تقدیر  به پدر این شهید بزرگوار از صبر و بردباری خانواده معظم شهید تجلیل کردند.

ارسال نظرات