معاون اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان:

کشورهای منطقه در امتداد قدرت معنوی ایران هستند/ هنر وسیله انتقال انقلاب به نسل جوان

معاون اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان با تأکید بر محاصره جهانی و هجمه‌های فرهنگی علیه انقلاب در طول ۴۰ سال گفت: امروز کشورهایی مانند یمن، بحرین، عراق و لبنان در امتداد قدرت معنوی ایران هستند.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۳۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار کیا عاشوری عصر امروز در اختتامیه جشنواره استانی شعر و عکس بسیج هنرمندان گیلان با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: هنرمندان با خلق آثار خوب، خاک‌ریزهای فرهنگی کشور را استوار می‌کنند.

وی هنر را رساترین و نافذترین پیام‌رسان انقلاب عنوان کرد و افزود: هنرمندان با آفرینش آثار خوب خود به جامعه شورونشاط داده و درخشش ایجاد می‌کنند.

معاون اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان هنرمندان را سربازان و رزمندگان جبهه انقلابی دانست و گفت: خلق آثار انقلابی همچون شعر و عکس‌های خوب می‌تواند موجب ایستادگی این انقلاب در برابر هجمه فرهنگی دشمنان شود.

عاشوری با بیان اینکه هنر موجب انتقال فرهنگ به نسل جوان خواهد شد تصریح کرد: در نظام بین‌الملل هر کشوری که قدرت بیشتری داشته باشد جایگاه بالاتری دارد، قدرت در کشورها به دو دسته مادی و معنوی تقسیم می‌شود.

وی با تأکید بر محاصره جهانی و هجمه‌های فرهنگی علیه انقلاب در طول ۴۰ سال گفت: قدرت معنوی میزان نفوذ و اثرگذاری کشورها است که ایران پیش از انقلاب هیچ نفوذی نداشت اما امروز کشورهایی مانند یمن، بحرین، عراق و لبنان در امتداد قدرت معنوی ایران هستند.

معاون اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه ایران پیش از انقلاب بعد لاینفک آمریکا و کشورهای غربی بود بیان کرد: بعد مادی به مؤلفه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی تقسیم‌بندی شده و قدرت مادی یک کشور را تشکیل داده و اقتدار و جایگاه آن کشور را در نظام بین‌الملل معرفی می‌کند.

عاشوری با بیان اینکه پیش از انقلاب ایران اختیاری در اداره کشور از خود نداشت افزود: عدم داشتن اختیار برای کشوری که خود دولت داشت، نشانه استثمار و استعماری بود که دُوَل غربی بر ایران داشتند تا جایی که کشورهای غربی معادن ما را استخراج می‌کردند و ما تنها واردکننده و استفاده‌کننده بودیم.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب غربی‌ها و منافقان داخلی می‌خواستند فرهنگ منحط غرب و بی‌بندوباری را وارد کشور کنند گفت: جوانان ما برای وطن و باورهای خویش و جلوگیری از این هجمه‌ها جان خود را فدا کردند و این انقلاب را پدید آوردند و امروز پس از ۴۰ سال این انقلاب مانا است.

معاون اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توانستیم در حوزه اقتصادی با تلاش جوانان ایران به‌جاهای خوبی برسیم تصریح کرد: ما توانستیم در تولید بنزین به خودکفایی برسیم و در تولید محصولات کشاورزی نیز به خودکفایی نسبی رسیدیم و جزو کشورهایی هستیم که عضو باشگاه هواوفضا هستند و جزو معدود کشورهایی که موفق به ساخت پهباد شدیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات